LOSA DEVOJKA 4.
Stefan:nista...
Aleksa:(vuce stefana na stranu)dodji vamo.
(Devojke ih gledaju izbezumljeno)
Aleksa:(sapuce) kad cemo im reci?
Stefan: slusaj,sad sam tinu pitao za vezu. Pristala je. Ako joj kazem da sam video kako se ovi drogiraju,pa sad moram da cutim da ne bih zavrsio u kanalu,ona ce da krene da kopa i da nadrlja.
Aleksa: pa sta,ne drogiramo se mi! Jednostavno ih prijavimo policiji...
Stefan: uvek ce postojati neko ko je dobar sa njima i ko ce nas isprasiti dok su ovi u domu...
Aleksa:joj! Jel mozes ti biti pozitivan nekad??
Stefan: samo realno gledam
Aleksa: da da...
(Vracaju se kod tine i viktorije)
Tina: mi moramo ici... Njoj mama nece dati da izadje vise ako ne dodje na vreme..
(Pozdrave se i razidju se. Svako je otisao svojoj kuci.)
*22h*
(Viktorija izlazi iz kupatila,trlja kosu kako bi je osusila jer se sad kupala. Zvoni joj telefon,zove nepoznati broj. Ne javlja se,boji se da se javi. Tako je zvao jos par puta i prestao. Ona je sela na krevet i pocela da pise u dnevnik. Odjednom je nesto pokucalo na prozor njene sobe. Mrak je bio napolju,nista se nije videlo. Viktorija je samo sedela na krevetu kao kip i uplaseno gledala u prozor. Videla je samo ruku koja se priblizava da pokuca. Uzela je najdeblju knjigu koju je imala i krenula prema prozoru. Otvorila je..)
Viktorija: o boze..
Aleksa: eeej,pa nismo se dugo videli(nasmeje se)
Viktorija: sta ces ti tu??
Aleksa: pa onako... Dosadno mi..
Viktorija:(prevrne ocima)
Aleksa: mogu da udjem?
Viktorija: sta ces ti u mojoj sobi?? Boze svasta...
Aleksa:(pomeri viktoriju u stranu i udje) sto ti je lepa sobaa
Viktorija: izadjii,mama je tuu
Aleksa: ma nece me videti,ne brini
Viktorija: jaoj...nadrljacu!
Aleksa:necess(baca se na njen krevet u sedeci polozaj) znas ti gde je tina??
Viktorija:ne
Aleksa: heheheh
Viktorija:(upitno ga gleda)
Aleksa: otisla je sa stefanom da izrade jakne
Viktorija:jakne??
Aleksa: gledali smo jednu seriju,tamo je "losa" grupica imala jakne sa svojim simbolom,tvojoj ludoj drugarici se to svidelo...
YOU ARE READING
Losa devojka
Short StoryZdravo svima! Ovo je prica sa mog instagram profila @_luda_za_tobomm__ radi se o mladoj tinejdzerki koju stizu problemi tinejdzerskog perioda I danasnjeg vremena. kroz to prolazi zajedno sa svojim prijateljima koji su uvek tu za nju.