Çok çok üzgünüm.Uzun zamandır yazmıyordum LGS sureci içerisindeyim bu yüzden yazmakta çok geciktim...
Rosé'den
Başıma giren büyük ağrıyla gözlerimi açtım. Her tarafim çok ağrıyordu ahh ne oldu bana böyle!?
Zar zor kendimi sıkarak yattığım yerde doğruldum,etrafıma göz gezdirdiğimde bir hastane odasında olduğunu anlamıştım.İyi de ben neden buradayım??Biraz daha düşününce jeton düştü hiii ben hayır olamaz defterin nerede görevimi tamamlayamadım eğer düşündüğüm şeyse geri dönüşüm yok...Jk:Hey hey iyi misin?
Rs:Sen..Sen o çocuksun!!
Jk:Evet evet şimdi sakin ol ve bana ismini söyle?
Rs:Ben...Chaeyoung!Park Chaeyoung!
Jk:Ovv peki ben de Jungkook,Jeon Jungkook.Şimdi hep hadi dışarı çıkmamız lazım.
Rs:Neden ki ben ben kendimi iyi hissetmiyordum.
Jk:Polisler burada ve bizim ifademizi almaları lazim Chaeyoung hadi.
Rs:Peki.Endişeyle Etrafıma baktım. Buradan çıkmalıydım!İnsanlara ait hiçbir şey bilmem ki ben!Ne yapıcam ahh ben bittim!!
Jennie!! Jennie unnie ona seslenirsem belki ne olduğunu söyleyebilir. Nasıl kurtulacağımı da...
Jennie unnie orada mısın??
Jennie!
Heyyy! Yoongie orada mısınız??
Jennie unnie!!Jk:Chaeyoung!!Neden bağırıyorsun sakin ol Jennie ve Yoongi de kim!
Nee ben zihin yoluyla konusmiyor uysum??Rezillik hadi Rosé hanim bunu da açıkla en iyisi saf ayağına yatmak.
Rs:Hı ne oldu geldik mi?
Jk:Jennie kim birini hatırlıyor musun?
Rk:Jennie mi o da kim?
Jk:Peki Yoongi?
Rs:Hey bu isimleri ilk kez duyuyorum sen.. İyi misin?
Jk:Ne!? Ahh her neyse geldik.Otur şurayaPolis Ps diye göstericem.
PS:Merhaba Jungkook ve Chaeyoung şimdi bana ailemizin ismini ve adresini verin.
Jk:Tamam. *****adresi Jeon Yoora ise büyük annem.Babam ve annem...Yok.
PS:Ahh peki.Sen Chaeyoung?
Rs:Ben...Bilmiyorum. Hatırlamıyorum. Başım çok ağrıyor kendimi iyi hissetmiyordum.
2.Polis:Amirim doktorun dediğine gore kız hiç birşey hatırlamıyormuş.
Ps:Ahh peki Chaeyoung ve Jungkook siz çıkabilirsiniz.
Jk:Teşekkürler Bayım iyi günler...Jungkook'un beni yanina çekmesiyle ilerlemeye başladım.
Jk:Sen cidden bir şey hatırlamıyor musun?
Rs:Şey evet.
Jk:Ahh hepsi benim yüzümden üzgünüm Chaeyoung.
Rs:Önemli değil Kookie sadece kalacak yer ver bana yeter.
Jk:Kookie? Ah peki Chae.Jungkook ile yan yana ilerlemeye başladık. Etrafıma bakarken insanların ne kadar çabalayip para kazandığını fark ettim.Biz melekler ise işimizi yapıp çok büyük bir para alıyoruz ki buna da gerek yok zaten her istediğimiz var yani benim için vardı olucak herhalde.
Jk:Chae tamamdır geldik!
Rs:Burası neresi??
Jk: Benim evim içeride büyükannem var gel hadi.Jimin'den;
Jungkook'un okul için beklerken bir hafta boyunca çalıştığım ödevimi çantama koymayı unuttuğum aklıma geldi onu unutursam ben biterim..
Hemen koşarak eve doğru ilerledim.Tam daha çok hızlanacağım sırada sarışın ve çok güzel bir kıza çarptım ve ondan özür dileyerek yoluma devam edecekken arkamdan bir ses geldi dönüp bakınca az önceki kızın tutunmak için bir yer aradığını fart ettim o sırada içerisinde meyva olan küçük el arabasını devirdiği gördüm kızın yanına hızla ilerlerken kız birden bayıldı.Ne bayıldı mı!!!?
Hastaneye girince hemen kızı götürüp bir sedyeye koydum.Umarım iyidir.
&&&&&&&& 1 saat sonra &&&&&&&&
Odanın kapısı açılınca ayağı kalıtım ve hemşirenin yanina doğru ilerledim.
Jm:Az önceki kız iyi mi?
H:Evet şuan durumu iyi sadece kötü bir şey yaşamış galiba sitresden bayılmış.
Jm:Ahh peki tesekkürler...Hemşireye kocaman gülümseyerek odanın kapısını açtım ve içeri girip kapıyı kapatacakken kafami sert bir şekilde kapıya vurdum.
JM:Ayşşş!! Gülünce görememekten nefret ediyorum!!KafammArkamdan bir gülme sesi gelince hızla arkama döndüm.Vaovv kız gerçekten çok güzel.
Ls:Hahaha iyi misin??kkkk
Jm:Ha.Ha.Ha çok komik
Ls:Aman sen gülme şimdi gülmekten ölmek deyimini gerçekleştirirsin...Ovvv bu iyiydi...Büyüksün abla sana söz yok.İkimizde kahkahalarla gülmeye devam ettik.
Ls:Bu arada ben Lalisa.
Jm: Ben de Jimin memnun oldum Lalisa
Ls:Ben de.Ben de memnun oldum Jimin...
Çok uzun bir aradan sonra yeni bölüm!!Üzngünüm çok çok geç attım hem LGS hem de hikaye yazmama rağmen benim yayınladığım sandığım ama yayınlamamış olduğum 2 bölüm vardı.Onlar silinmiş o yüzden bayağı bir geciktim...Umarım beğenirsiniz...🌹🌹
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hi School Love On!BTS&BP
FanfictionBu kitap Hi School Love On serisinin BTS BLACKPİNK halidir.