Ma urc eu peste, si incep sa imping adanc in ea. Singurul lucru de care aceasta mai era in stare era, sa geama puternic.. si sa-mi zgarie spatele. Isi pune mainile pe fata mea si incearca sa ma aplece spre buzele ei.. Realizez ca vrea sa ma sarute si ii pun o mana in gat marind viteza cu care o futeam. Era deja toata rosie la fata, si o vedeam din ce in ce mai speriata ca nu poate respira...Nu dureaza mult si ies rapid din ea, ejaculand pe pieptul ei. Ma asez langa ea..Si o trag mai aproape..
Eu: Auzi papusa, poti disparea. Aaaa..si inca ceva, sa te ia dracu daca mai incerci vreodata sa ma saruti cand ti-o trag. Acum intru la dus, pana ies sa fii plecata.
O vad cu pleaca usor capul in jos, si isi cauta hainele cu privirea.
In tocmai cum am spus, ma intrept spre baie.. Si dau drumul apei sa ma relaxeze...si asa eram destul de obosit dupa o partida cu fufa.
Oh daa, eu sunt Alexandru, Lex..pentru cei apropiati..Am 21 de ani si locuiesc singur..
Cei apropiati mie? Il am pe fratemiu, care deja e casatorit, are si o fetita, si parintii mei care sunt la tara... Mdaa.. am plecat de cativa anisori buni de acasa, nu mai suportam ideea ca stau pe banii alor mei asa ca am zis ca merita sa incerc si sa-mi vad de viata mea, sa incep sa ii ajut eu pe ei si nu ei pe mine. Am lucrat o buna perioada de timp ca ospatar, la o piscina din oras..Insa serviciiul era sezonier, asa ca acum lucrez la un restaurant destul de cunoscut in oras.. Evident banii nu imi ajung,, dar reusesc eu cumva..si daca treburile imi ies bine, ii ajut si pe ai mei .Si evident dupa cum bine va asteptati..Am si prieteni..Care mai de care.. Unii buni, altii doar par bunii...altii..asa doar sa fie. Am un cel mai bun prieten Cris, suntem de aceeasi varsta si ne stim de mici, amandoi am plecat de acasa..si ne-am luat viata in piept de pe la 16 ani, scoala nu ne-a prea interesat. Mai ciudat e ca nebunu asta de la un timp se tot plange ca simte ceva pentru o anume tipa..Ba sincer tipa e buna, nimic de zis, poate chiar prea buna..Da asta e nebun? Sa de indragosteasca? Ce dracu? Noi nu suntem asa.. Ba chiar avem o lista cu toate tarfele pe care le-am futut ...
Ohhh, daa.. Am o mica problema, oi fute eu mult..Dar inca nu am dezvirginat niciuna.. Toate care-mi trec prin pat..stiu de ce vin la mine..Si ne futem, totul fara sentimente.
CITEȘTI
Just SEX!
General FictionSexul e suprem in fata tuturor. Dar atunci cand EL-Tipul cu probleme, golan, si o viata de noapte se indragosteste de EA- Fata simpla, cu o viata oribila...Ce va iesi?