Curvele!

13.8K 208 3
                                    

Criss isi aprinde o tigara, si imi intinde si mie pachetul..Iti scot o tigara si trang din ea alene.. In fata mea se tot aglomereaza..aproape ca ma sufoc, fumul invadandu-mi narile, cand vad ca tarfele sunt chiar foarte multe, si pestii lor, niste cocalari expirati, care habar nu aveau cu cine se pun de acum incolo.

Fac un pas in fata, astfel le atrag atentia si acestia ma privesc.. 

-Mdaa..sunteti destul de multi..cine stie cine sunt si ce caut aici? spun cu o fata sictirita,si asa eram plin de scarba ca trebuia sa fac asta.

Se aud susoteli,si agitatia incepe.

-Gura! Vi sa pus o intrebare... intervine Criss deja plictisit de ceea ce avea in fata..

Se face liniste si doar unul din cocalari, spune cu o voce tare batjocoritoare.. 

-Lex, ma asteptam.

-Tu, schimbati tonul pustiu, altfel schimbam noi atitudinea..spune Criss, maraind.

Din nou liniste.

-Lasa-l Criss, cam mult tupeu pe ei..pe toti..Nu stiu probabil, cu cine vorbesc..In fine...Sunt Lex, si de acum, nimeni nu misca fara acordul meu, sau a lui Criss, clar sa fie..

***

Eu si Criss, am pus totul la punct..Dupa care..Evident, ce dracu suntem barbati..si alegem cateva tarfulite, si ne ducem sa ne facem viata..

Fantezia sexuala a fiecarui barbat, o blonda si o bruneta e? Ei ..eu stau mai bine de atat, de ce ar trica si o roscata.

Blonda incepe sa-mi sarute pieptul deja dezgolit, si se intreapta usor, usor spre buzele mele, o opresc. Soptindu-i... 

-Nici una din voi nu ma va saruta, clar.

Tipele se blocheaza pentru cateva secunde dupa care bruneta, imi desface nasturii pantalonilor..Si incepe sa-mi mangaie membrul.

Nu dureaza mult ca roscata, se apleaca si incepe sa faca cerculete cu limba pe membrul meu...Ma indind mai bine pe pat..si zambesc satiscafut..Imi ridicat usor capul si tot ce vedeam, erau 3 femele in calduri, care se bat pe mine, de fapt pe Lex cel mic, dar ce mai conteaza.

Blonda, chiar se pricepea la ce face cu gura aia la dracu, imi ia capul membrului in gura si suge usor, cu mana dreapta face miscari regulate pe el, si cu cea stanga se sprijina de piciorul meu..Intre timp celelalte doua incep sa se sarute, astfel excitandu-ma pe mine si mai tare.. Imi scot un prezervativ..Iar acestea imi imbraca membrul..Bruneta se urca pe mine si isi introduce membrul in interior, se apleaca..si incepe sa faca miscari de dute vino, ce-mi provoaca gemete placute.. Or fi ele curve, dar inca se mai simte bine acolo ..in interior.

Bruneta se pozitioneaza in patru labe in fata mea, si astfel..o umplu cu mine, geme si tot ce face este sa stranga in pumni lenjeria patului.. Pe fata celorlalte se cunostea invidia ca nu se aflau ele in locul ei... Dupa ce le fac pe cele 3 sa ajunga in extaz, imi scot prezervativul, cu foarte putin timp inainte de ejaculare, dupa care ma eliberez pe fata lor.. Cele trei incep sa isi transfere de la una la alta in gura, sperma mea. Zambesc multumit, dupa care ma imbrac si plec in cautarea lui Criss.

***

Ajuns acasa, imi fac un dus..Dupa care ma intind in pat, incepand sa ma gandesc la ziua de azi,,,

Ma gandeam la cei ce i-am vazut azi...Mult tupeu, mult curaj, mi se si face scarba de cum cele de acolo fac ce fac si nu sunt complexate..Asta e,, macar fac bani..

Insaa printre toti cei de acolo, cineva mi-a atras atentia..

Era o tipa acolo.. A stat tot timpul cu privirea in pamant.. A ridicat capul doar atunci cand eu m-am prezentat..Si atunci am fost ceva wow..

Pletele de un castaniu inchis, ii atarnau lejer pe chip, avand un par destul de lung, cretii ii dansau pe umeri, ochii aceia, asa ochi nemaivazuti de mine pana atunci, de un albastru spre gri, jur ca acei ochi erau gri..Insa ea nu avea acea privire.. Se cunostea ca nu era mandra de faptul ca se afla acolo ...

Just SEX!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum