Suntem urmariti!

17.1K 252 5
                                    

Ochii imi sunt invadati de razele soarelui.. Mormai in barba si ma ridic lenes.. Jur ca daca as fi putut sa ma privesc in oglinda m-as fi speriat la cat de penibil aratam.. Imbracat doar intr-o pereche de boxeri..una, doua zgarieturi pe piept, ochii umflati de la oboseala, parul mult prea ciufulit...Huh, arat groaznic. Intru rapid la dus, dupa care cobor repede scarile, aud zgomot in bucatarie, si ma indrept usor, gandindu-ma cine ar putea fi. Trag cu ochiul, si incep sa urlu si sa injur cand il vad pe Criss, facand cafea.

- Ba da tu nu ca esti prost, tu esti foarte prost. Cand ala e pe urmele mele, tu ca un mare cretin ce esti te furisezi in bucatarie si imi dai panica? spun deja exasperat.

- Neata si tie drace, asta e a ta... Si imi intinde usor o ceasca de cafea, era asa de calm,doamneee.

-Mdaa, multumesc. mormai eu .

-Drace, e groasa rau.. Ne-am luat degeaba concediu 2 saptamani..Astia au aflat, si acum cauta peste tot sa vada unde putem fi, au fost pana si in aeroport...acum chiar am dat de dracu.

-Ba de dracu am mai dat..Asta sigur e tacsu. Ce ne-om face ? 

-Nu stiu...Aia e, nu putem sta aici sa ne ascundem, daca e sa ne gaseasca ne vor gasi oriunde. 

-Aproape ca incepe sa nu-mi mai fie frica de moarte..Aia e.

***

-Ba boule, iesi din baie, mai vrea si omu, sincer.. Teava asta nu are robinet, sa il pot inchide. Iesi naibii odata, daca nu ma jur ca il scot pe Criss cel mic si nu stau pe ganduri. spune Cris exasperat///

-Hooo turbatule, am iesit, mi-ai zis sa ma pregatesc, asta am facut..

Nu deschid bine usa, ca pe laga mine trece un Criss,  galben la fata, cu ambele maini strangand de ce are mai de pret...Si l-am si pierdut din vizor. 

-Pula bleaga, inchide dracu usa nu am de gand sa-ti aud jetu' . spun usor scarbit si amuzat in acelasi timp, pentru ca ii vedeam fata plina de extaz a lui Criss.

-Hai lasa ca-ti trece. Auzi, mergem cu masina sau sunam un taxi?

-Luam masina, nu cred ca o sa beau.

-Poftim? spune Criss, aproate inecandu-se.

-Bine, poate doar putin. spun eu calm.

***

Ne urcam in masina si cand ajungem la destinatie, parcam undeva la o distanta considerabila de marea aglomeratie, si coboram.

Criss era imbracat intr-un costum Slim Fit putin prea elegant pentru gustul meu, insa lui ii statea impecabil, eu aveam un costum Casual, de la Zara.. Pe un bleumarin, ce imi evidentia ochii albastrii de culoarea cerului intr-o zi senina.

Criss scoate invitatia, si matahala ne face semn sa intram. Eram invitati la un Bal.. Unul cu o costumatie obligatorie...De aceea amandoi eram la costum. Am intrat inauntru si tot ce vedeam erau domnisoare elegante la bratul bosorogilor care oricum nu li se mai scula nimic.

Just SEX!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum