***
Criss era la masa cu ceilalti..Eu mi-am cerut politicos scuze, si ma indreptam spre bar.
Barmanul,imi ofera o bautura..Dracu stie ce era, era prea sofisticata pentru mine..Insa eu nu comandasem nimic, ce naiba. Imi zambeste vazandu-ma confuz..si imi ofera un biletel.
"Bea,bea Alexandru, nu te sfii!"
Am mai stat confuz 5 minute dupa care barmanul imi aduce un telefon si imi spune ca sunt cautat.
-Alexandru Aldo la telefon.
-Stiu cine esti Alexandru, stiu...
Raman putin socat si inghit in sec..
-Josh... spun eu maraind de nervi
-Alexandru, Alexandru.. ti- placut bautura? Chiar credeai ca poti scapa de mine? Accepta-mi oferta,acum..cat mai ai timp.
Atunci chiar eram ingrozit, ma uit imprejur si nu vad nimic...
-Unde esti? spun deja mult prea nervos pocnindu-mi degetele de la mana stanga.
-Hmm, esti foarte curios. Accepta-mi oferta, nepoata ta e destul de mica sa-si piarda inocenta acum.
Am ramas socat, daca pana acum eram ingrozit, acum e clar ca eram cacat tot pe mine, nimeni nu se atinge de Lari, orice ce ar fi.
-Zi ce vrei, repede,cat am timp. spun printre dinti.
-Ocupa-te de afacerea mea cu tarfele, si asta e tot..Pentru moment.
-Bine, trimite-mi tot ce trebuie. Si nu ma mai suna.
***
-Ma scuzati, o sa vi-l rapesc doua secunde pe Criss. spun eu zambind fals.
Criss se uita ciudat la mine .
-Ce e omule? Acum ti-ai gasit?
-M-a sunat! spun eu socat.
-Cine drace?
-Josh, ipocritule, cine oarE?
-Si ? ...spune Cris la fel de socat ca mine.
-Si am acceptat oferta lui..
-Ba esti bou..noi trebuie sa ne ferim de el..Tu ce faci??
-A amenintat-o pe Lari .. spun eu plecand capul..
-Nu,nu,nu.. Nimeni nu se atinge de Lari, asta e clar..Care e oferta?
Criss, o adora pe Lari..Eu cu el am crescut-o practic..Si o iubim neconditionat,,probabil e cea mai sincera iubire.
-Sa ma ocup de afacerea cu tarfe.
-Pai asta e ok, e mult prea ok..Sigur o sa vrea mai mult.
***
Imi iau un tricou lejer, si blugii mei skinny, si imi incalt conversii uzati. Azi e prima mea zi, la hala de lucru, unde cica, voi face o sedinta, in fine. Merge si Criss cu mine, evident.
Ajung acolo..Si imediat imi ies in cale, 3 papornite, fraierele nu stiu cine sunt..si imediat incep sa se dea la mine..si sa vrea sa fie regulate. Tac si le zambesc..Si intru in hala mare acolo unde trebuiau sa fie cu totii in mai putin de 5 minute.
CITEȘTI
Just SEX!
General FictionSexul e suprem in fata tuturor. Dar atunci cand EL-Tipul cu probleme, golan, si o viata de noapte se indragosteste de EA- Fata simpla, cu o viata oribila...Ce va iesi?