16.kapitola zpět na Zemi

1.7K 88 10
                                    

xXx Pohled Dee xXx
Je ráno a já jsem zase nespala....Pořád mi v hlavě hučí několik myšlenek...
Ale ta jedna je ta nejhorší...
Sam a Kája.....

Už ani nepobírám co na vysvětluje naše  učitelka fyziky...Jen vnímám vzlyky Káji při každém jejím nádechu....Je mi jí tak neskutečně líto..

Sedím nad úkoly a přemýšlím nad svým životem....Moje jizva od nože je skoro ta tam....Můj mobil zapípá a já ho okamžitě zapnu .

Bože....Nemocnice....Co?!

Dobrý Den,
Slečno  Lowingerová,
Váš kamarád je tom zdravotně lépe,prosíme aby jste tuto zprávu dostavili rodičům Chlapce osobně,telefon neberou a vy by jste mohla tuto zprávu doručit.Děkujeme a Hezký den
                 

-Dr.Mautner Viktor

Aha....Fajn....Super....Zítra je Sobota,úkoly udělám jindy...Radši půjdu do nemocnice a cestou se stavím pro holky a k Miščíkovím.

V Nemocnici
Čekám s Miou a Kájou na křesle,a čekáme kdy nás pozvou na jeho pokoj....Momentálně tam jsou jeho rodiče a mluví s ním osobně...Ano,už není v kómatu,ale pořád je možnost,že každým spánkem zase upadne....
Kája se celá klepe a žmoulá si prsty...
Mia jen kouká do stěny a zkoumá svoji jizvu na břiše....Najednou uslyšíme ránu a zakřičení o pomoc...Doktoři okamžitě přiběhli a jeho rodiče vyhnali z pokoje...
Kája to už nevydržela a slzám nechala volný průběh...Po asi deseti minutách se Skácela na zem..My jsme ji okamžitě chytily a položily na gauč co byl v čekárně...Vynechávala nádechy,ale nikdo s tím nic nedělal... Skoro Každému,je život ostatních ukradený....Při tom jí vypadl papírek s přáním....Přání bylo napsané velice zvláštně..

Smrt je od teď mým blízkým přítelem...

Chci být mému příteli
každým dnem blíž a blíž

Jeho chladná ruka mi podává pomoc...

Jen kousek a už nebudu nikdy trpět..

Nejspíš sbohem...


xXx Pohled Sama xXx
Prebúdzam sa znova v izbe a zrazu prídu moji rodičia aj Klárka..Najednou si medzi sebou začnú šepkať a stále po mne pokukujú .... Zrazu sa všetci otočia a moja Mamka sa pokúsi konečne prehovoriť ...

"Sam, my vieme ako veľmi máš rád Káju, ale ty a ona spolu byť jednoducho nemôžete ... Zakaždým sa niečo zvrhne ...

Raz ona, potom ty a zrazu všetci ... Teraz sú to síce len zranenia, ale čo keď to bude pokračovať ďalej, a zrazu to skončí smrťou a stáť nad vašimi hroby, so slzami v očiach ..... * rozplače sa * .... "

"Naozaj nechceme ... Máme ťa radi Sam, ale pre tvoje dobro ... Rozíď sa s ňou ..." dopovedal príhovor za mamu otec ..

"Nie, tati..To neurobím ... Ja Káju milujem a nikdy NIKDY SA JEJ nevzdám !!!" začnem protestovať a začnú sa mi valiť slzy do očí ...

"Máš čas ... Rozhodni sa .... Urob, čo bude pre teba najlepšie ... Maj sa pekne Sam ...."

"Ahoj ..."

Prečo, prečo ja? Čo som komu urobil ?!

Ja Káju MILUJEM !! Nemôžem ju stratiť !! To by som si nikdy neodpustil !!

Zrazu niekto zaklope a vojde ďalej ..

Stojí tam Kája, Mia a Dee ... Nie, teraz to neurobím .... Inokedy, až na to budem pripravený ...
Sammy!"zakričí Kája a vrhne sa mi okolo krku ....Jsem ráda,že jsi se už probudil"brečí mi do trička.."kdyby jsi umřel...nikdy bych si to neodpustila.."

"Neboj som v poriadku ..."

O týden později
xXx Pohled Káji xXx
Už je to týden co je Sam doma....
Ale jakoby byl vyměněný..Pořád se mi vyhýbá a neodepisuje mi na zprávy..Jen občas a vypadá to asi nějak takhle..

Láska😍💕: Ahoj Sammy!!Jak pak se máš?

Láska😍💕:Sammy?

Láska😍💕: Proč mi neodepisuješ?

Láska😍💕: Děje se něco?Sammy!!

Láska😍💕 : Prosím,odepiš mi,bojím se o tebe...Nikdy bych si neodpustila,kdyby se ti něco stalo...

Sammy♥😘:
Ahoj Kája ... Prepáč, ale nemám čas..Měj sa ​​pekne ..

Láska😍💕 : Dobře měj se hezky lásko💚Miluji tě 💛

Zobrazeno

Bože...Vždycky mi dělá tohle...Nevím co s ním opravdu je...Najednou ucítím jak se o mě otře moje kotě co jsem dostala k narozeninám....
"Mauw!Mauw!"zakňučí a běží do kuchyně...
"Co je Světluško?"zeptám se jí a jdu do kuchyně...
"Máš hlad?"
"Miaw!!!"
"Neboj,už jdu na to..."
Vezmu kapsičku Whiskas a vymáčknu ji do její misky...Najednou ke mně přiběhnou kocouři a vrhají se ke svým miskám..
Tak tedy otevřu konzervu,a rozdělím ji na tři krát stejným dílem...Dám ji do misek a poté ji vyhodím...

15:29
Láska😍💕:Ahoj Sammy

Zobrazeno

Láska😍💕:Já vidím,že to vidíš...

Zobrazeno

Láska😍💕: Same,co se děje?Proč mě ignoruješ?Dobře,asi už ta přezdívka pro tebe neplatí...

Uživatel Karolína Wolfová /Láska😍💕 nastavil/a svoji vlastní přezdívku na Kája☹

Kája ☹ :Spokojen?

Zobrazeno

Sammy♥😘:Nie...

Uživatel Samuel Miščík /Sammy♥😘 nastavil přezdívku uživateli Karolína Wolfová na Největší láska na světě😍💙

Sammy♥😘:Láska, ja ťa milujem, neboj sa ... Nikdy by som ťa neopustil ...

Největší láska na světě😍💙:Já tebe taky ne💕

Sammy♥😘:Som rád, že som zpět💚

Největší láska na světě😍💙: Jak to myslíš?

Sammy♥😘:No, že som mohol zemřít😔

Největší láska na světě😍💙:Tak bych taky zemřela,s tebou💛

Sammy♥😘:❤💛💚💙💜

Největší láska na světě😍💙:Už budu muset jít,měj se hezky a zase jindy!💜

Sammy♥😘:Pa láska!

Největší láska na světě😍💙:Pa💚

Zobrazeno

A odhodila jsem telefon na postel...

-----------------------------------------------------------
Čauky mňauky!!
Ne opravdu jsem neumřela,co by jste řekli,kdybych vám teď oznámila,že začínám psát novou knihu?Ano vím,sotva stíhám tuhle,ale to nevadí,je víkend a já se pokusím psát....Napište mi do komentářů kolik chcete,abych napsala v příští kapitole slov..
Takže pěkný víkend a....

♥🐱😺🐈Čus Mňus!!!!!!🐈😺🐱♥

Tajemství |Moon|Kde žijí příběhy. Začni objevovat