OBAWA👀👅

6.8K 184 161
                                    

Od ostatniego telefonu Dozo minęły 2 dni , od tamtej rozmowy, nie widywałam go tak często w szkole, nie odbierał ode mnie nawet esemesów. Co się mogło stać, gdzie on jest, powoli zaczynam się o niego martwić, czy to mogło być przez to  jak go potraktowałem......? Już sam nie wiem lepiej się z tym prześpię.

(dzisiejsza noc)*
Położyłem się wieczorem spać, jeszcze przez chwilę myślałem o nim....... Nie wiedziałem co czuję, bałem się że przyjdzie i coś mi zrobi, przecież miał moje klucze. A ja zamków  wcale nie miałem zamiaru zmieniać. Dwie godziny później, ze snu wybudził mnie trzask zamka. Przestraszony postanowiłem zejść na dół, wziąłem coś twardego do ręki i ruszam po schodach, gdy wchodząc do salonu usłyszałem hałas dochodzący z kuchni, postanowiłem cichutko na palcach podejść i zobaczyć co się tam dzieje. Po chwili coś od tyłu złapało mnie, byłam strasznie zdezorientowany nie wiedziałem co się kompletnie dzieje, poczułam jak coś oplata mi oczy to była jakaś ścierka albo przepaska. Następnie poczułem zaciskające się na moich rękach sznur.

(Kilka godzin później)*
Obudziłem się z przykutom ręką do kaloryfera , w jakimś pokoju. Próbowałem się jakoś oswobodzić, ale w żaden sposób nie dało mi się. Nagle w drzwiach pojawił się Dozo , z twarzy wyglądał normalnie, spokojnie ale w oczach rządziło tyle uczuć, pożądanie, odrzucenie ,nienawiść, miłość. Uczucia które od niego emanowały, zaczęły na mnie dziwnie wpływać, ciało było nieposłuszne umysł ostrzegał ,ale serce nie słuchało.Moja twarz zalała się rumieńcem,a serce wypełniło się ciepłem, uczucie które mnie ogarnęło było dla mnie tak dziwne że zaczęłam się go bać. Po  chwili Dozo  uśmiechnął się lekceważąco......

- no i co kiciusiu , myślałeś że cię nie złapie.
- kiciusiu......?😅😐😓

chłopak podał mi lusterko i kazał się w nim przejrzeć.........

- kocie uszy!!!!!!!😨😲, Coś ty ze mną zrobił
- jak co zrobiłem....... KICIUSIU
Pokazałem ci twoje drugie wcielenie...😏😏😏😏😏😏
- chcę się tego natychmiast pozbyć!!!!
- A kicia przypadkiem........ nie chce pieszczot😈👅

Najpierw podszedł do mnie i ucupnoł, następnie włożył rękę za ucho i zaczął drapać .....

-  prrrrr........prrrrr (mruczenie)*
- ooiiii...... Kicia lubi pieszczoty....👅
- nie...........💢😨!!!!!!! >\\\\\< przestań!
- Nie ma mowy, teraz moja kolej się trochę pobawić

Po kilku sekundach byłem nim  tak oczarowany, że nawet nie wiedziałam co robię .Otpioł kajdanki od kaloryfera , i spowrotem zapioł mi na rękach. Przez chwilę zdałam sobie sprawę co się dzieje.......ale dalej nie mogłem się temu oprzeć. Połorzył  mnie na łurzku, i rozpioł mi spodnie .Klęknoł na dużym łurzku i powiedział .......

- kici...kici... no chodź ......zamiałcz👅
- miał......(co ja kuźwa robię)***
- dobrze...😏👅😈 Podejdź........kiciu
dostaniesz nagrodę.....

Wtedy odpioł spodnie i wyjoł swojego przyjaciela z bokserek.......

- chodź.....👅 pobaw się.....

Następnie włożył mi go do ust.....i złapał mnie za pośladki

- ahhhh....... O to....ahhh.... chodzi kiciu,  ahhhh......haaaa.....aaaa. Czy kici się to spodobało że robi to mocniej😏🙄 ahhhhh .....!

Gdy skończyłem, pchnoł mnie na poduszkę i zdjoł mi bokserki .Chwycił mojego członka i zaczął się nim bawić oraz obrać go językiem.....

- haaaaa......ahhhhhhh.....🤤😫😥😰
- ...........mmmmmm👅
- ghhhhh!!!!!😣😫💦

Wyjoł go ze swoich ust .....a ja doszedłem na zewnątrz. Wszedł mi pomiędzy uda i zaczął się we mnie poruszać ,coraz mocniej i mocniej. Wrzeszczałem z bulu i rozkoszy, w pewnym momencie kiedy zwolnił, przewróciłem  go na plecy i zacząłem się na nim poruszać oraz całować mu ogon .Jego twarz zajęła się rumieńcem,robiłem to  tak że doszedł we mnie .To uczucie doprowadziło mnie do pełnej rozkoszy, zmęczony położyłem się koło niego. Nagle chłopak powiedział:

-........kocham cię Aojama-kun
- Dozo!!!!????..............😯 •\\\\•..........~\\\\~ ja ciebie też...^\\\\^
- Aojama-kun ^\\\\^

Po tamtej nocy znalazłem swoją drogę była nią osoba, mój chłopak DOZO😊.
JESZCZE CHCĘ ŻEBYŚCIE WIEDZIELI. NIEDŁUGO ZAMIESZKAMY RAZEM A ZA KILKA LAT ,, ŚLUB"

To już koniec tej historii ale nie martwcie się napiszę kolejną książkę a szkoda że jest was tak mało, ale fajnie że chociaż ktoś czyta dziękuję. Jeżeli macie jakieś propozycje na kolejny typy książek to czekam na komentarze❣️
❤️I LOVE YOU GUYS ❤️

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Apr 11, 2019 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Pierwszy raz z DemonemOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz