5. část - První bitvy

27 5 1
                                    

Přišlo období dračích nájezdů, což znamenalo, že draci vylétávali ze svého doupěte a útočili na města. Jedním z terčů bylo i naše tajemné městečko, momentálně už rozdělné na severní a jížní část… Rammus totiž už obdržel list od svého bratra a rozhodl se mu neodporovat... První drak vylétl směrem k polovině Rammuse, hrdinové se seskupili u první obranné věže a Rammus dal pokyn čekat na přiblížení… Drak už byl dostatečně blízko, aby na něj Ashe vystřelila svůj zpomalovací šíp a v tu chvíli se rozběhl Volibear a přehodil draka pod věž, kde na něj zaútočili všichni. Rammus použil své druhé kouzlo, které mu dávalo navíc životy a brnění a bušil do draka ze všech sil. Když se drak chystal k útěku, vylétlo Asheino hlavní kouzlo, které draka zastavilo a znemožnilo mu pohyb. Katarina se na draka svým třetím kouzlem portovala a Kayle hodila ránu se zvýšenou silou, což bylo její druhé kouzlo. Drakovi zbývalo posledních pár životů a Volibear použil své druhé kouzlo, kterým dal kritický damage (sílu) a draka skolil… První nájezd tedy klan Rammusův vyhrál a měl k dobru bonusové goldy a expy. Čím více expů měl každý hrdina, tím větší levl měl a mohl si vylepšovat svá kouzla. Goldy pak hrdinové využívali ke koupení itemů (věcí) vylepšujících armor, damage, attack speed (rychlost úderů) atd.

Dariusův klan sledoval vítězství nepřítele a chystal lest na příští Rammusův útok na draka… Teď už u nich ale byl drak a oni museli útočit. Byli schovaní v křoví a Shaco nastražil své druhé kouzlo, svou střílející miniaturní postavičku. Drak už byl u nich a tak postavička začala automaticky střílet. Darius použil své třetí kouzlo, kterým draka přitáhl a začal boj. Blitzcrank, Darius, Shaco, Yasuo i střílející postavička útočili na draka a tomu postupně ubývaly životy. Yasuo použil třetí kouzlo, vlnu stojící před ním a chránícím ho před ranami draka, aby si udržoval dost životů. Poslední úder si vzal Darius, který použil své hlavní kouzlo a zasadil drakovi pořádnou ránu s obrovským damagem… Druhý klan tedy první nájezd také vyhrál a to s pouze čtyřmi hrdiny. Twitch se totiž doposud nevrátil z výslechu, což přišlo Dariusovi divné a také nad tím ještě dlouho po vítezství hodně přemýšlel.

Story about championsKde žijí příběhy. Začni objevovat