Rammus na Twitche zůstal zírát s hubou dokořán. „Vž..vždycky?“ Zakoktal se. Twitche to očividně bavilo a stále se usmíval. Rammus znovu promluvil. „Proč si mi to nikdy neřekl? A proč si teda s Dariusem celou tu dobu držel? A taky si mě chtěl tehdy zabít..“ Ten má tolik otázek, pomyslel si Twitch. Pak si povzdechl, zadíval se Rammusovi do očí a pronesl: „Jsem celou dobu s Dariusem, abych ho mohl ve vhodnou chvíli zabít, nebo aspoň zastrašit. Potom bych byl volný a mohl s Ashe odejít zpátky domů. A neřekl jsem ti to proto, protože by potom celý ten plán byl v ohrožení. A navíc, jsem se chtěl vyvarovat těmhle blbým otázkám.“ Zašklebil se. Rammus se, ale stále udiveně koukal do těch jeho zelených očí. Konečně promluvil. „Aha, a proč si mě teda tehdy chtěl zabít? To se chceš zbavit i mě?“ Twitch ihned odpověděl. „Nee, tebe zabít nechci a ani tehdy jsem nechtěl. Věděl jsem, že si mě odhalil a odchytneš si mě. Celé tohle byl můj plán, který dokonale vychází. Chtěl jsem plnit Dariusovy rozkazy, nechat se od tebe chitit a potom ti všechno v klidu vysvětlit.“ Když dokončil větu, do dveří vstoupil Volibear. „Ramme, další drak je na cestě, meli bychom jít.“ Řekl a čekal na odpověď. Rammus pokynul rukou ať odejde a že ho bude následovat. Když se zvedal, jako by se mu vrátily myšlenky a zeptal se. „Říkal si, že si předem věděl co udělám...jakto?“ Twitch se zvedl z křesla, zadíval se na Rammuse a promluvil. „Víš, tvůj otec ti něco neřekl. Chtěl to nechat na mě, protože si mu připadal ještě moc mladý a věděl, že ho ty doutníky za chvíli dostanou. Rammusi, tvoje matka, měla kdysi za manžela Luciana. A s ním měla dvě děti. Jenže pak Lucian umřel a Soňa, tedy tvá matka, si vzala Gravese. Já...já jsem tvůj nepravý bratr Ramme.“ Rammus teď znova spadl do křesla a težko ze sebe vydal. „A..a kdo je teda má nepravá s..sestra?“ Twitch se podíval z okna a usmál se, pak dodal. „Ta nejodvážnější a nejlépe střilející hrdinka v tomhle kraji. Je to Ashe. Ashe je má sestra a vy mí nepraví bratři. Mám tě rád Ramme, ale Darius se buď musí vzpamatovat, nebo zemře.“ Pak si vstoupl, otevřel dveře a dobrovolně šel se strážemi do své cely. Rammus se pořád nemohl vzpamatovat z toho šoku a z tolika nových informací. Jen tam seděl a zpracovával to, co mu bylo před chvíli řečeno. Pak si vzpoměl na Voliho a rychle vyrazil do jungle...