-1-

13 3 5
                                    

Okul gezisi yüzünden İstanbul'a gidiyorduk. Yanımdaki Övgü'yü dürtüp "Rastgele birisine mesaj yazalım mı?" dedim. Övgü başını sallayıp "Kime?" diye sordu. Bir süre düşünüp "İsim salla." dedim.
"Hmm... Mert olsun." dedi. Sosyal medya platformunda Mert adlı birini arattım. İki tanesini gözüme kestirdim ve ikisine de "Selam!" yazdım. Bir süre mesaj gelmesini bekledikten sonra nihayet birinden "Selam" mesajı geldi. Sevindim ve "Müsait misin? Ben çok sıkıldım." yazdım. Birkaç saniye sonra "Müsaitim" cevabını aldım. Hiç beklemeden "Tanışalım mı?" diye sordum. "Olur" dedi. Hesap fake olacağından isim yaş ve yaşayacak yer bulmalıydım. "Kanka isim ne olsun?" dedim. Övgü: "Mervelerde kalabilir miyimden Merve olsun." dedi. "Peki yaş?" diye sorarcasına konuştum. Duru Y. "15" diye cevap verdi. Ben de " Ben Merve 15 yaşındayım. Sen?" diye sordum. O da "Mert ben de 15 yaşındayım." dedi. İyice eğlenmeye başlıyordum.
"Nerde yaşıyorsun?"
"İzmir"
"Oha ben dee! Jdjdjdjd"
Tabii ki bu küçük bir yalandı. İzmir'de değil Samsun'da yaşıyordum. "Tesadüf herhalde" dedi Mert. Çaktırmamak için "Aynen" yazdım.
"Bana soru sormak ister misin? Sıkıntıdan patlamak üzereyim!"
"Bunu söyleyen ben miyim? Acaba iki telefondan mı yazdım 😂"
Be demek istediğini anlamamıştım. Bu yüzden "?" yazdım. "Ben de böyleyim sürekli" yazınca jeton düştü. Ama gerizekalılığımı belli etmek için "Sıkıldım" yazdım. Üç kere daha "Sıkıldım" yazınca bıkmış olmalı ki "Sayısalcı mısın sözelci mi?" dedi.
"Kesinlikle bir sayısalcı, sen?" bu sefer doğru söylemiştim.
"Ortalaman kaç"
Aslında 13 yaşında olduğum ve ortaokulda okuduğum için ortalamam 99 du ama ona liseli olduğumu söylediğim için daha başarısız olmalıydım. Kızlara "Ortalamam kaç olsun?" diye sordum. Biraz tartıştıktan sonra bir sayıda karar kıldık.
"91,146. Çok kötü. Sayısal güzel ama sözel öğk! Senin kaç?"
"İneksin yaa"
"Sözelde bir tek edebiyatı severim. Bana göre kötü işte😭"
"Ben şiir okumayı severim."
"Güzel. Ben de kitap okumayı çok severim."
"Hmm"
En başta amacım can sıkıntımı gidermek olsa da şimdi onu ve onunla konuşmayı sevmiştim. Canım daha fazla vakit geçirmek istediği için "Konu aç, konuşalım" yazdım.
"Şimdi konu dersem beni döversin"
Aslında Övgü gibi espritüel(!) bir arkadaşım olduğu için alışkındım, ama biraz çirkefleşmekten zarar gelmezdi.
"Ağzına bir tane jdjxjdkjdj"
"Ndndn"
Aslında bu söz Zeynep'e aitti bu yüzden
"Arkadaşımın favori sözü ağzına bir tane." dedim. Ardından "Okul nasıl?" diye sordum.
"Berbat. Senin?" diye sordu "Hocalar çekilmiyor" diye ekledi.
"Arkadaş ortamı güzel, hocalar berbat."
"Dersi kaynatıyorum."
"Hocalar aynen çekilmiyor özellikle de resim hocasından nefret ediyorum."
Bu kısmen yalandı çünkü gerçekten sevdiğim öğretmenler de yok değildi.
"Da kızlar bana aşık olunca zor oluyor."
Ben şok geçirirken kızlar kahkaha atıyordu.

Yalan •texting•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin