Ούτε κατάλαβα πότε ξημέρωσε. Σηκώνομαι από το κρεβάτι μου, ξυπνάω την Χαρά και ετοιμαζόμαστε για την δεύτερη μέρα στο σχολείο. Πηγαίνουμε με τις τσάντες μας να πάρουμε το πρωινό μας και αφού τρώμε την συνοδεύω μέχρι το δημοτικό και την συμβουλεύω να μην μαλώσει με κανέναν, να σημειώνει και ό,τι απορία έχει να την ρωτήσει στην δασκάλα της. Στη συνέχεια παίρνω τον Αχιλλέα από το σπίτι του και πηγαίνουμε στο ΕΠΑ.Λ. ενώ συζητάμε για την προηγούμενη νύχτα.
- Γιατί είσαι προβληματισμένος;
- Γιατί χθες πηγαίνοντας στο σπίτι μου είδα τον Κουκάκη να βολτάρει κοντά στο σπίτι μου. Αντώνη νομίζω ότι η Καλιδάκη είχε δίκιο.
- Ε και; Μην φοβάσαι δεν θα σου κάνει τίποτα με μένα είναι νευριασμένος γιατί ζηλεύει.
- Και αν τις φας;
- Τις έχω φάει πολλές φορές;
- Όχι αλλά και πάλι...
- Μην αγχώνεσαι ρε όλα μια χαρά θα πάνε μέχρι σήμερα θα το έχει ξεχάσει. Εσύ εχθές έκανες τίποτα με καμία ή συνεχίζεις τον ιερό θεσμό του μπακουριού;
- Σκάσε βρε βλάκα. Όχι δεν έκανα τίποτα με καμία, αλλά μου αρέσει μια από το σχολείο οπότε προσπαθώ να της την πέσω αλλά να μην καταλάβει ότι είμαι λιγούρης.
- Αντε καλά..ποιά;
- Δεν σου λέω θα αρχίσεις το δούλεμα.
- Ναι γιατί δεν σε κατάλαβα όλη την ώρα που μιλάς με την Μαρία και προσπάθεις να το παίξεις κομπλέ και καρφώνεσαι. Να της την πέσεις άφοβα της αρέσεις πολύ. Σήμερα μάλιστα να της πεις να βγείτε ή το Σάββατο να πάμε σινεμά όλοι μαζί με τις φίλες της.
Φτάνουμε στο σχολείο και το μόνο που περιμένω είναι να δω την κοπέλα με τα γαλανά μάτια και να μάθω επιτέλους το όνομά της. Μετά την πρωινή προσευχή μπήκαμε στις τάξεις μας και της έκανα νόημα για να καθίσει δίπλα μου και βγάζω πάνω στο θρανίο μου το γνωστό τετράδιο με τις ζωγραφιές που θα μου αποκάλυπτε την πολυπόθητη πληροφορία. Μόλις το βλέπει μου χαμογελάει και περνώντας το χέρι της από την πλάτη μου, μου κάνει την χάρη και κάθεται δίπλα μου. Ανοίγω το τετράδιο στην ζωγραφιά που είχα βάλει την αδερφή μου να βάψει.
- Καλημέρα! Πώς είσαι;
- Καλημέρα! Πολύ καλά εσυ;
- Καλά κι εγώ. Κράτησα την υπόσχεσή μου και νομίζω ότι είναι ώρα να συστηθούμε. Αντώνης!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Κοίτα Μπροστά.
Короткий рассказΤο βιβλίο "Από Μικρός στα Βάσανα" αναφέρεται στον φόνο του Αντώνη. Ποιός όμως ήταν ο Αντώνης και πώς ξεκίνησαν όλα; Το βιβλίο βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα.