1. Intalnirea cu Ea

35 2 0
                                    

 Era odata ca niciodata, ca n-as spune daca n-ar fi pu, o scoala frumoasa numita lgrcat. In clasa 6B erau mutli copii cancerosi. Unul fiind un grup de copii care se joaca cele mai smech jocuri ca pot si ca vreau, in care era format din 3 copii, numiti Ioana, Mangality si Foxality(eu).

 Era o ora de sport. In sfarsit s-a terminat, si eu mergeam catre sala de franceza. Eu eram linistit cu pretenii mei, cand o fata numita Raluca a venit la mine.

- Ce faci Enas??? (deja vedeti ca e cancer)

- Pai bine, vorbeam aci cu prietenii mei.

- Vino sa iti spun ceva...

 Mi s-a parut foarte ciudat. Prietenii mei m-au intrebat ce este si eu le-am spus ca nici eu nu stiu. Am observat ca Ioana si Mangality ne urmareau si m-am simtit mai in siguranta ca credeam ca Raluca o sa ma arunce peste gard si o sa raman acolo.

- Pai, am vrut sa iti spun, ca te plac foarte mult!!!

 Pai atunci, nu am stiut ce sa fac, am analizat in capul meu ce s-ar intampla daca i-as spune raspunsurile mele.

- Mda... si eu te plac.

 Atunci, am facut o mare greseala. NU am analizat foarte bine ce s-ar intampla daca i-as fi spus asta. Atunci am realizat ca m-a blestemat.

  - IEIEIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIEIIEIEIEIEIEIEIEIEIEIIEIEIEIE!! ( si s-a pierdut in multime raluca, ce bine)

- De ce nu ma-ti ajutat, bag chicioru.....

- Nu am stiut ce se va intampla daca am interveni!

- Acuma m-am bagat intr-o relatie in care nu am vrut....

- Enass!! Ti-ai facut iubita??? (asta e Eliza care mereu intra in viata mea personala).

- Mda... Nu am vr-

- Pupi iubi Enass!!

 In urmatoarea pauza orele s-au terminat si am mers acasa, fara Raluca surprinzator.

 


TO BE CONTINUED


Raluca Blestemul VietiiWhere stories live. Discover now