4. Spargerea

16 1 1
                                    

 Este o buna zi de marti. Totul obisnuit, nimic special in ziua aceasta pana cand Raluca revine in joc.


Este ora de sport, totul merge normal, dar Raluca se poarta putin mai perversa..? Eu in gandul meu spun ca nu e nimic, o sa raman cu traume dar eh.

 Ies afara pe teren, ma uit cum domnul de muzica se joaca basket cu Dani si alti copii si dupa un scurt timp Raluca, aparent, iese dupa mine si iarasi sta cu mine, destul de enervant dar nici macar nu stiu daca a venit dupa mine deci nu bag de seama. Iese si Iosif..? Iusif? ma rog, copilul nou sa ii zicem, si Raluca se supara intr-o singura milisecunda din absolut nimic, si iarasi, ce sa crezi, e vina mea ca am suparat-o ca o las pe Daria (personaj irelevant) sa isi puna mana pe umerii mei. Ma intreb in minte, oare de ce s-a suparat? de ce? nu suntem impreuna deloc deci nu ar trebui sa fac nimic. A plecat cu Ana sa se plimbe cateva ture si eu m-am uitat cu Mangality, Ioana, si Iobama la Dani si domnul de muzica cum joaca basket. Dar, Raluca revine. Ea zice ca o sa ii spuna Alexiei de ce e obsedata de mine, sau in general. Eu vreau sa stiu, sa vad de ce efectiv e asa obsesiva cu mine si nu ma lasa in pace chiar daca am clarificat ca nu mai vreau sa mai am de a face cu ea, dar se supara si mai tare TOT din vina MEA ca cica nu o las in pace, si efectiv muream de cancer la cat de handicapeison poate sa fie, adica eu vreau sa stiu de ce e obsesiva cu mine, da? Daca o fata/baiat ar fi obsesiv(a) cu tine ai vrea sa stiu nu? GRESIT. Aparent tot eu sunt pervers pentru ca i-am zis pe fata: 'FA. Esti frumoasa, dar mereu ma intreb cum naiba ai ajuns asa de cancer.". Oricum, nu ma deranjeaza pentru ca eu NU o mai plac nici pentru corp nici pentru nimic, vreau doar sa fiu lasat in pace si chiar daca o sa regret probabil aceasta decizie in viata mea macar imi face bine in acest moment. Raluca este nervoasa pe mine, da? bun, asta inseamna ca nu vrea sa stea cu mine, ceea ce inseamna ceva si mai bun, da? Inseamna ca nu mai este obsesiva cu mine! VICTORIE! Chiar daca Iosif mi-a spus pe fata lucruri pe care nici eu nu credeam ca par, tot victorie este! Iosif probabil ca o sa fie impreuna cu Raluca sau invers, ceea ce ma doare fix undeva. Iosif e baiat de treaba, chiar daca pare gay sau pisicit e foarte ok de fel omu'.

 Trecuse ceva vreme, mergeam spre balon sa imi iau ghiozdanul, am intrat, mi-am luat ghiozdanul si Iosif, care probabil tot nu a inteles tot ce am spus, propune sa fiu cu Raluca inapoi. haha ghici ce, LOL NU, efectiv nu mai vreau ;-;



     THE END

(probabil o sa continui povestea daca se intampla ceva nou intre Iosif si Raluca dar deocamdata o sa las aceasta poveste sa se linisteasca vreo 60 de ani pe contul meu de wattpad)



Raluca Blestemul VietiiWhere stories live. Discover now