Dupa cateva centurii si ani peste ani, am continuat aceasta poveste de cac- adica foarte intensa si cancer
Inceputul
Am revenit in clasa a 7-a, o clasa grea dar o fel de combinatie de a 5-a si a 6-a. In vacanta, am stat foarte chill si linistit fara Raluca, jucandu-ma ca un obsedat de Apex si Minecraft ce sunt. (tastatura asta este foarte satisfacatoare) Dar, in prima zi de scoala, unde sunt toti prietenii tai cu care ai zis ca te joci toata vacanta dar ai stat singur ca depresivul sau te-ai jucat singuri, se aduna intr-un loc si poti sa ii intreb ce au facut blah blah blah.
Am stat cu prietenii mei foarte bine, dar am vazut-o. Raluca, blestemul in aceasta poveste, sta sa se uite la mine intens. Normal, ea ma ia in brate si ca de obicei, ii dau cu seen si face "AndreaeEi deEc eEE nu mA Lasi saA te Uaiu in BraTte?>!?3[l;" si ma enervez si ii spun ca nu imi place.
In continuare, 2 saptamani.
Parca , parca, imi place putin de ea, asa ca stau putin langa ea si plec, pentru ca ori fac ceva mult mai putin plictisitor sau nu mai am chef de ea. Face o gramada de chestii ciudate si efectiv inutile, dar na, tot le face ca de ce nu.
Zice ca sunt iubitul ei, si eu mereu zic nu pentru ca chiar nu sunt si pentru ca m-am saturat sa ma forteze sa o iubesc sau sa o iau in brate sa facem nu stiu ce chestii sa fim iubiti bla bla bla, i-am spus ca doar o plac si ca nu imi place ca ea crede ca suntem intr-o relatie avansata, asa ca il vad pe Hiper(Daniel) care e atras de ea, si ii spun serios ca poate sa o ia daca o place pe Raluca, si i-am lasat-o, si atunci am realizat ca, ei se potriveau cat de cat, dar erau OK.
Cateva zile dupa.
Nu imi pasa asa de mult ca am parasit-o pe Raluca, ma simteam aerisit si mult mai liber si stiam ca nu este suparata sa vina sa ma muste inapoi in viitor. M-am dus la Hiper, si l-am intrebat cum se descurca, si a zis ca e OK, nu mi s-a parut nimic ciudat si i-am lasat in pace si am stat ocazional cu Mangality si Ioana in pauze, si uneori paream ca stateam depresiv pe hol dar eram fericit ca eram liber. ASA am crezut eu.
Dupa o zi.
Hiper si Raluca s-au despartit, de motive necunoscute si Raluca era suparata din nou si si-a amintit de cat de obsedata era de mine. Eu, inca eram fericit pentru ca eram mai liber si nu eram intr-o relatie pe care nu imi placea. Hiper, statea mult mai mult cu mine si am realizat ca s-a despartit de Raluca, si dupa fix ce am realizat asta el mi-a dat vestea. Eram indiferent, nu era treaba mea si nici nu cred ca o sa fie si atunci am realizat ca defapt O SA FIE treaba mea.
Raluca iarasi era obsedata de mine si eu dandu-i cu seen si ignorand-o si in sfarsit facand un contract ca sa ramanem DOAR prieteni, si am zis da, sperand ca va respecta "cOdUl lUpUlUi!11!".
In prezent.
Inca respecta contractul dar nu cred ca va tine, ar tendinte sa ma ia in brate dar nu o bag prea mult in seama si sper ca macar asa sa ramana.