Prolog

43 5 2
                                    

"Kdo chybí dnes?" Zeptala se třídní učitelka. A služba začala hlásit.
"Dnes jen Martinus Gunnarsen."

Ano, ten Martinus Gunnarsen. Asi ten nejúžasnější kluk na světě. Ne asi, určitě!! Bože, já tak miluju ty jeho čokoládky! A všechny štve, jak si pořád upravuje ty jeho blond vlasy. Ale já to miluju.

Jo a aby jste pochopily. S Martinusem chodím do třídy už od první a teď jsme v druháku na gymplu. Jako ano, líbí se mi hrozně mooc.. no miluju ho už nějaký ten pátek.. no dobře už od deváté třídy a neřekla jsem mu to. No, ale to, že se mi líbí jsem si uvědomila tak v prváku, takže no hate please.

"Mischelle, na co jsem se vás právě ptala?!" Vyrušila mě učitelka z přemýšlení.
"Pardon paní učitelko, ale nevím. Už budu dávat pozor."
"No to vám doporučuji, je teprv druhý týden co začala škola a napomenula jsem vás už asi 10krát." Odsekla a začala nám vysvětlovat novou látku.

No.. já bych začala od začátku.
Jmenuji se Mischelle Collins. Je mi 17. Mám hnědé oči a světle hnědě vlasy do půlky zad. Jsem asi 165 cm vysoká a podle mě je to, tak akurát. Takže jsem se svojí výškou spokojená. Jak víte chodím do druháku na gympl v Mosjøenu. Bydlím v Trofors. Mám jednu mladší sestru která má 12 let a takové ty normální rodiče(xd). Jinak mám nejlepší kamarádku Kristin Nilsen. Má 15 a chodí do devítky, ale příští rok půjde na stejný gympl jako já. Ve třídě mám pár kamarádek a nejsem moc oblíbená, jsem takový tišší typ. A jsem hrozný introvert. A miluju hru na klavír a učím se na ukulele.

Takže toto je takový kratší epilog mojí nové a první knížky❤❤
Vaše názory a dojmy můžete napsat do komentářů❤ a doufám, že se vám bude líbit.
A ještě bych vám chtěla říct, že to co se bude dít v této knížce je inspirováno mou určitou části mého života.
Love youu, Adel💫❤

Or How My Life Ended In RuinsKde žijí příběhy. Začni objevovat