Özel Bölüm Ruzgarla Ahenkin tanışması

4.9K 183 31
                                    

Düğünden kaçali iki gün olmustu. O piç mert beni nasil aldatabilmisti? Halen ona sinirliyim. Bugün yeni eve taşınıyordum. Gelir gelmez ev bulamadığımız için bu iki günümü otelde geçirmiştim.

Ahh gercekten çok sinir bozucu idi bu yaşadığım olay. Düşünseneize tam sevdiğiniz adamla evlenmek icin son sözü evet lafını diyecekken düğününüzü bir sürtük basıyor ve sevdiğiniz adamdan hamile olduğunu söylüyor. Bu gerçekten acı verici.

Neyse bunu unutmaliyim ve hayatıma devam etmeliyim. Şuan evimde tamilat olduğu için iki saat sonra gideceğim. Bu iki saatte yeni hayatım için yeni bir adım atacağım. Saçımı boyatacağım. Hızlıca buraya ilk geldiğim gündeki gördüğüm kuaföre ilerledim.

İki saat sonra

Şuan burada aldığım arabayla yeni evime gidiyorum.Sacim patlican moru ve ben saçından çok memnunum. 

Biraz hızlı gitmenin sakıncası olmaz herhalde. Bir anda arabama yandan vuran arabayla geriye savruldum. İyiki kemerin takılı idi.

Hırsla kapıyı açtım ve aşağı indim. Benle beraber karşı arabadanda bir meteor,taş,yagushlu mu yaguslu biri indi. Ay ne diyorum ben

"Look at my !"(ahenk uke dışına çıkmıştı ya) diye kukredi. Herhalde yabanci idi. Tam cevap vericekken kendi kendine "kardesimi kurtaramicamgibisnden mırıldandı. Ne yani türk muydu?

"Türk msun?"dedim şaşkınlıkla O da benim gibi şaşırarak

"Evet sende mi?"dedi bende kafami olumlu anlamda salladim.

"Kardesine ne oldu?"dedim.

"Senin gibi cici kızlar anlamaz"demesi ile sinir kat sayım artti.

"İyi o zaman bende seni kardesine götürmeyi teklif edecektim ama sen o şansı kaybettin"dedim hurdaya dönmüş arabasını göstererek.

"Kaçırıldı oldu mu?!"dedi. Ne yani kardeşi mi kaçırılmıştı?!

"Atla "dedim ve arabanın şoför koltuğuna oturdum. Meteorda binince arabayi sürmeye başladım.

"Adres?"dedim sorarcasina.

"…deposu sen sür ben tarif ederim."dedi. Bende olumlu anlamda kafami salladim.

"Hızlı sürebilecek misin?"diyince sırıtarak gazı kokledim herhalde bu akdar hızlı beklemiyordu ki bir an sendelendi

"Çantamdan telefonumu çıkarır misin?"dedim o da birşey demeden çıkardı.

"Şifresi sanane"dedim. Sifreyi girerken bana tip tip bakıyordu.

"Telefon rehberine gir ve BurAKILSIZ kişisinin ara ve mikrafona al"dedim. Beni ikiletmeden aradi ve mikrafona aldi. İkinci çalışta telefon açıldı.

"Alo"dedi Burak ama arkadan bizimkilerin sesi de geliyordu

"Burak simdi sana vereceğim adrese en az elli adam yollar misin"dedim

"Yollarim yoklamasına da noldu!? "Dedi. Hakli yani ilk iki günden çatışmaya gitmek ne ya

"Benlik birsey degil bir arkadaşımın basi dertte"dedim.

"Tamam on dakikaya adamalr orda olur kendine dikkat et"dedi

"Tamam"dedim.  O sirada telefonda bazi sesler geldi

"Ahenk ben Masal eğer ölürsen öldüdürüm seni "dedi bu kiza ne yaptılar ya

"Masal su sende kafami yapti arkadaşım!?!? Salak salak konusma kapatiyorum" dedim  ve yanimdaki adini bilmediğim meteora kapatması için işaret verdim o da kapattı.

Bir on bes dakika sonra depoya geldik. Yanımdaki meteor

"Teşekkürler" diyip gidecekken bende indim ve belindeki silahları çıkardım.

"Sen gelmiyorsun!?!"dedi bend onu umursamadan adamlarıma işaret verdim ve iceri daldık.

Tek tek herkesi öldürürken yanımdaki meteor ona artık kisacasi meto dicem arkadaşını bulamamışti

"Hadi yukarı bakalim"dedim ve beraber yukarıları kolacan ettik. Son kapıyı açtığımızda bir kızın başına silah dayamış bir picle karşılaştık. Metoda geldiginde adam konustu

"Kiza yazik olcak"dedi ve silahı patlattı. Kiz ölürken metoda adamu kafasından vurdu.

Meto ağlarken ona sıkıca sarıldım sevdiğini kaybetmek nedir çok iyi biliyorum çünkü

"Sevgilin icin üzüldüm"dedim. Halen ağlarken

"sevgilim degl kuzenimdi o benim"dedi Ay dilimi eşek arıları soksun.

"Hadi seni evine bırakıyım"dedim ve onu kaldırdım ve adamlarıma burayı halletmesini söyleyip meto ile arabaya bindik.

"Adres?"dedim sorarcasina

"… villalari"dedi. Hm isim tanıdık geliyo ama neyse. Villa dedigine göre zengidne olmalı.

Villalarda geldiğimizde büyük bir sok gecirdim çünkü metronun evi benim yanimda villamdi. Simdi anlaşıldı villanın isminin tanidik gelmesinin sebebi anlaşıldı.

Metoyu biraz sakinleştiririm diye düşünürerek bizim eve dogru sürükledim.meto  kendi evini göstererek

"Burasi"dedi bende tebessüm ederek

"Burasıda benim evim"dedim meto sasirsada birsey demedi. Ahla olanların sokunda idi

Eve girdikten bes dakika sonra

"Ahenk"dedim ve elimi uzattim

"Rüzgar"dedi





Yeni KolejHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin