Názor - Záporáci

102 14 18
                                    

Zdarec zase po letech...

Už delší dobu se mě čas od času někdo zeptá na něco typu "Máš ráda tuhle postavu? A tuhle?" a už mě omrzelo na to odpovídat stále dokola...

A tak tu dostanete soupis názorů na různé postavy (dnes na tři hlavní záporáky z HP a Fant. zv.). Samosebou pokud se pak se mnou budete chtít o nich pobavit "víc do hloubky" nemám s tím žádný problém.😉

Předem upozorňuji, že se jedná pouze o mé názory, se kterými pravděpodobně souhlasit nebudete...nebo budete, to záleží jen na vás...😉😂
Tím chci jen říct, že pokud máte jiný názor, klidně ho dejte do komentů, já si to ráda přečtu a klidně s vámi povedu diskuzi ve které mohou být tři výsledky: za a) já přesvědčím vás, nebo za b) vy přesvědčíte mě, či za c) v míru se rozejdeme a necháme to plavat.
Každopádně se ale musí jednat o koncerzaci na úrovni, ale to vy snad víte...😂😂

No, ale myslím, že už jsem se to rozepsala trošku moc, takže bychom měli jít k věci.

Lord Voldemort

Jo, lidi se mě ptají na to zda mám či nemám ráda, našeho milého Voldíka. Mám-li být upřímná nemohu říct, že bych ho měla nějak ráda a už vůbec ne, že bych ho jako postavu nějak obdivovala, zbožňovala, či si snad myslela, že to byl milí...muž?

Důvod je prostý...ani mikroskopem bych na něm nenašla žádnou dobrou vlastnost...
Zabil svého otce...své služebníky, když mu byli oddaní jen o špetku méně než by si přál (viz Červíček)...nevinné kouzelníky (vzpomínáme Cedriku)...a spoustu dalších...
Pardon, ale jak někoho takového někdo může brát jako oblíbenou postavu?
Jo, to je otázka na vás...přesně tak mluvím k vám...k vám všem, kteří ho máte rádi...pokud toto čtete byla bych ráda aby jste mi do komentů napsali esej na téma "Proč mám rád/a lorda Voldemorta". Předem díky za všechny slohy, budou pečlivě přehodnocené mým líním strojem s názvem mozek a možná na jejich základě i něco přehodnotí...to záleží pouze na vás.

Grindelwald

Moje smýšlení o této záporné postavě, která se vyskytuje především ve Fant. zvířatech, bylo nejdříve dost negativní. To jest podobné jako o Voldíkovi. Ale po čase mi došlo, že to nutně nemusel být...úplnný záporák. My o něm totiž víme míň, než o přísadách do Felix Felicis. 
Víme, že zabijí nevinné lidi...ale proč? Lepší dobro? Co přesně si ale pod tímto dobrem přestavuje? Ano, nějakou vizi nám Rowlingová dala, ale je správná? A jak ji chce Gridelwald naplnit? 
Zkrátka a dobře...nic nevíme...jak se chová ke svým služebníkům? Je stejně krutý jak Voldemort? 
Opět jeden velký otazník...
Přestože i kdyby odpovědi na tyto otázky ukazovaly na jeho "dobrotu?", asi by pro mě nebyl úplně sympatická postava... přecijenom..pořád je to záporák...
Opět můžete napsat co si myslíte, protože já u téhle postavy dost tápu v Peruánském zatmívacím prášku.

Lucius Malfoy

Původně jsem měla v plánu dělat Bell, ale po krátkém uvažování jsem dospěla k závěru, že záporačky budou mít vlastní kapču, takže jdem na Lucia...
Hm...takže, u Luciuse se podle mě nedá uvažovat jako o úplném záporákovi...Je to spíš zbabělec..zbabělec, který chrání svou rodinu...a hlavně sám sebe, že?
Podle mě se jedná o "nejkladnějšího" záporáka. Ano, byl arogantní, nenáviděl mudly a neváhal použít zakázané kletby...ale oproti ostatním Smrtijedům...
Takže abych to shrnula...nejedná se o mojí oblíbenou postavu...ale je to asi můj nejoblíbenější záporák (vynecháme-li Draca a Snapea).

No, tak to je pro dnešek asi vše...Pokud máte postavu na kterou byste rádi slyšeli můj názor, napište do komentů a já udělám kapitolku...budou cca po třech lidech podobného typu...

Jo a ještě...pro všechny z vás, kteří na mě právě křičí, že by tu místo Lucia měla býti Dolores...tak mám pro vás vzkaz...ta nepatří do záporáků, ale do zrůd...vlastně ani nevím, zda názor na ní někdy budu psát, protože na tu se názor mezi potterheady neliší...😂😂😂😂

Hm, tak ahoj a užívejte života💚💚🐍💚💚

Já PotterheadKde žijí příběhy. Začni objevovat