Zdar,
dnes tu pro vás mám opět další názor.
Dnes se zaměřím na takzvané "Poberty." Jop, vím, že to není jejich oficiální název, ale dnes už jim snad nikdo neřekne jinak.
Prvně je potřeba upřesnit odpověď na jednu otázku... Pobertové nebo Snape?
Teď vynechme faktu, že se Peter nakonec ukázal, jako větší hajzl než kdy většina Smrtijedů...pokud beru "pobertovská léta", tak stopro preferuji Poberti.
Důvod mám jasný.
Snape, se choval příliš zle, bavil se s budoucími Smrtijedy a celkově na mě nepůsobil jako zrovna dobrý člověk...sice vím, že v knize toho z jejich doby moc nebylo, ale stačilo mi si přečíst jak Lili nazval Mudlovskou šmejdkou poté co mu pomohla a mám celkem jasno...
Ale teď už k samotným Pobertům.
James (Dvanácterák)
James se mi ze všech Pobertů bude hodnotit nejhůř, jelikože v knize zásadně chyběl...
Pokud vezmu Pobertovská léta, tak James by asi nebyl typ člověka, který by mi byl úplně sympatický... otravoval Lili, vychloubal se a šikanoval Srábka...
Na druhou stranu, musím vztít v úvahu, že to byl puberťák...a řekněte upřímně kdo z vás nedělal v pubertě blbosti...
No, a vzhledem k tomu, že si ho nakonec Lili vzala... předpokládejme, že z toho vyrostl...
Sirius (Tichošlápek)
Sirius je podle mě dobrý kamarád, ale zlý nepřítel.
Už jen když vezmu v úvahu jak se choval k Harrymu... kdo z nás by nechtěla takového kmotra?
Upřímně Siriuse obdivuju, že ztrávil 12 let v Azkabanu a pak dokázal žít skoro normální život... starat se o kmotřence a jeho kámoše, pomáhat řádu a prostě si užívat života... ne však díky Snapeovi, který mu to "trochu" kazil.
Co se týče doby Pobertů, mám na něj podobný názor jako na Jamese.
Remus (Náměsíčník)
Rem je upřímně můj nejoblíbenější Poberta...a spolu s Dracem i nejoblíbenější postava z HP.
Z větší části je to jeho láskou k čokoládě...to je můj vlkodlak :D
Jop, celkově si myslím, že je mi hodně podobný... tichý, přátelský, miluje knihy a nerad porušuje pravidla...a taky s trošku nízkým sebevědomím.
Navíc bychom mu všichni měli vzdát hold za fakt, že byl jediný (v knize uvedený) vlkodlak na straně Brumbála. Jediný vlkodlak, který nešel s davem, ale postavil se své nemoci a bojoval proti "lidem", kteří mu toto trápení způsobili...
Peter (Červíček)
Je tu někdo kdo ho má rád?
Asi ne...
Doufám, že ne...
Oslizlá krysa, která vždy leze za tím "best".
Přesto, ale nesnáším lidi, kteří ho ve ff s Poberty úplně odstraňují, či z něj dělají hajzla apod. Sry, ale v době Pobertů musel být fajn, když k nim patřil...a když mu svěřili hlídání tajemství...věřili mu natolik, že mu byli ochotni svěřit vlastní životy (to jak to dopadlo momentálně vynechme XD)
A i v něm se dalo najít něco dobrého. Zachránil život Harrymu...a sám se o něj (i když neúmyslně) připravil.
ČTEŠ
Já Potterhead
FanficZdarec kouzelníci :D V této naprosto nezáživné potterheadské knížečce naleznete návody, vtipy, zajímavosti a jiné blbůstky s Potterheadskou tématikou. Můžete se těšim jak na "veřejně známé" potterovské infošky, tak na šílené potterheadské příhody a...