Emma Stown,o fată de 17 ani 1.50,o fată emotivă dar puternică, îi plăcea foarte mult să fie diferită,dar adora să aibă haine identice cu cele a prietenelor ei, ea și familia ei locuiau în Londra, părinții au obligat-o să meargă la cursuri pentru coreeană, nici până azi nu a înțeles de ce, părinții ei erau avocați foarte importanți, de aceea în majoritatea timpului erau plecați, astfel cel mai mult din timp îl petrecea alături de prietenele ei, Dumy, Oana și Viky, ele erau prietene de mici,își cunoșteau toate secretele, erau de nedespărțit.
Oana Caragea, o fată de 17 ani, 1.53,o fată copilăroasă, dulce, mereu cu o doză de bună dispoziție în plus pentru cei din jurul ei. Părinții ei erau foarte cunoscuți, mama ei fiind fotomodel iar tatăl ei un actor, cu toate acestea Oana a decis să își aleagă propriul drum, iar pozatul pentru reviste era un simplu hobby, cel mai mult îi plăcea să pozeze alături de prietenele ei. Oana la fel ca Emma a fost obligată să învețe coreeană, nici ea nu a înțeles motivul...
Dumy Pasquarelli, o fată de 18 ani 1.54 dulce, carismatică, nebună, învățase și ea coreeana, singura diferență era doar că ea o învățase din plăcere, îi plăcea coreeana și tot ce ține de Coreea. Ea și Oana adorau hainele, adorau să fie mereu aranjate și machiate, nu aveai cum să le vezi ne aranjate pe stradă, iar dacă le vedeai este clar că sa întâmplat ceva rău. Mama lui Dumy era fotomodel, tatăl ei însă nu îi vorbise nimic despre ce muncește, și îi interzice mereu să meargă în biroul său, ciudat...
CITEȘTI
Forța iubirii|||BTS
FanficPovestea nu a unei iubiri, ci a patru iubiri, iubiri adevărate. O poveste încurcată dar cu sorți de izbândă. Vor fi momente frumoase, triste, momente în care lacrimile erau singura soluție... O poveste cu final fericit... Oarecum...