(Tanışma)

21 0 0
                                    

Sabah uyandığımda yüzümden iğrenç bir görünüm vardı. Gözlerim şişmiş ve altları mosmordu. Sadece bu sabah değildi, 3aydan beri her sabah aynı şey oluyordu. Neden mi? Eski sevgilim keske bana biraz değer verseydi. Benim ona verdiğim değerin karşılığını alabilseydim. Ama o beni üzmeyi aldatmayı ve kullanmayı seçti. Neyse onlar geride kalmış, şimdi yeni bir hayat bizi bekliyor. Bekle beni üniversite ben geliyorum !

Her insan gibi kız bi ev arkadasım yok. Benim ev arkadasım erkekti adı Özgen. Onu çocukluğumdan beri tanıyorum cok fazla süreden beri herseyim oldu ikimizde danscıydık aynı ekipteydik. Bu işi çocukluğumuzdan beri yaptığımız için hayallerimizi gerçekleştiriyorduk. Ev arkadaşı olmak, dans hocası olmak ve kendimize ait öğrencilerimizin olması. Evet bunlar gercekten oldu ve öğrencilerimiz hala daha var. Onları seviyorum çünkü onları dans ederken izlediğimde bana ilham veriyorlardı.

Herzamanki gibi Özgen kafama su dökerek kaldırdı beni ve bütün ve herzamanki gibi onu peşledim. Yakalayıncada yine ben dayak yedim çünkü cidden baya güçlü.

"Hadi ama uykucu okula geç kalıcaz hem sen beni dövebileceğinimi sanıyorsun ahahha üstümden kalk ve giyin çabuk!"

"Hı hı cok biliyosun sen salak"

Dolabımdan mor mini şortumu çıkardım ve üstünede Turkuaz bir penye giydim. Evet ben buyum her zaman her yerde ne olursa olsun ben spor giyinirim.

"Hadi lan nerdesin geç kalıcaz diyorummmm!!"

"Ya geldim geldim patlama beee :))"

"Ya ben sana kızamıyorum selin lan yürü önümden"

Neyse okula geldik ve benim sevgilim herzamanki gibi okulun önünde beni bekliyordu. Sevgilim Mert evet oda çocukluğumdan beri ben Manisa'da yasıyordum oda istanbulda işte ben istanbula okumaya geldim ve artık onu bırakmaya hiç niyetim yok. Ama onu çok seviyorum Buda kaçmasın arada. Sınıfa geldim Mert'in elini tutuyordum. Bütün kızlar dikizliyo cocuğu ya. Hayır yani benide biliyorlar gidip ağzına sıçıcam ama işte gerızekalılar.

Derse başlamadan önce Mert dudağıma bir öpücük kondurdu ve ders başladı. Bizim sınıfta okulun sürtüğü helin vardı bütün okulun erkekleri elinden geçmiş sıra Mertte galiba Ama yok öle bizim olana göz koymak Mert her ne kadar engellesede ders bitince helinin yanına gittim hala Mert'e bakıyordu.

"Bi sorun mu var sürekli gözlerin Mert'in üzerinde"

"Nolmuş yani" böyle dedi ya şimdi gelde sacını basını yolma bu sürtüğün !

"Lan sen benimle dalgamı geçiyosun benim sevgilim o benim olana göz dikemezsin sen anladın mı !!!"

Öyle bir bağırdım ki kız çantasını alıp çıktı.

"Askım naptın ya" dedi Mert

"Ne mi yaptım olum seni dikizliyo lan sessizmi kalıcam ha !"

"Haklısın bitanem gel çıkalım dışarıya" dedi ve özgenle polenin yanına gittik. Özgen polenle çıkıyordu ve işin güzel tarafı polende dansçı!!!. "Hooop millet hazırmısınıız müzeğe aşık olmaya!!!"

"Her zaman hazırız güzellik" dedi ve sarıldı Özgen.

"Polen itiraz istemiyorum bugün sende geliyorsun çalısmaya hadı kalkın gidiyoruz"

Onları akademiye götürdüm etraftaki herkes dans ediyor heryerde farkı müzikler vardı. "Sevgilim nasıl dans ediyor merak ettim doğrusu"

Dedi Mert

"Daha önce görmedin sanki şapşal" dedim ve dudağına masum bir öpücük kondurdum..

Bana biraz değer ver.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin