Bölüm 1

11 0 0
                                    

İnsan ırkının yok olma ihtimali her geçen gün arttığı dünyada , insanlar her şeyden habersiz yaşamlarına devam ediyordu.Teknoloji geliştikçe insanların yok olma ihtimali de artıyordu. Mersin'de yapım aşamasına başlanan nükleer santral her şeyin başlangıcı oldu.Yapılan nükleer santralin amacı sonsuz elektrik üretmekti.Planlanan her şey yolunda giderken anlaşılmayan bir nedenden dolayı nükleer santral dışına yayılan radyasyon miktarı her geçen gün daha da arttı.Üstelik sadece Türkiyeyi değil tüm dünyayı etkilemeye başlamıştı.Bir çok bölgede radyasyon yüzünden zehirlenip ölen insanların sayısı arttıkça,devlet adamları olan her şeyin üstünü kapattı ve bir açıklama yapmadı. Nasa'ya yeni katılan Türkiye,henüz test aşamasında olan 2 uzay gemisini insan ırkını kurtarmak için kullandı.Alabildiği kadarını alan gemiler acilen uzaya fırlatıldı.80 milyon kişi içerisinden sadece 10.000 kişi gemilere binebildi.Geri kalanın yarısı radyasyon yüzünden öldü.Yarısı ise gemiye binemedi.Diğer ülkelerle kurulan iletişimler sayesinde dünya genelinde ne kadar insanın yaşadığı öğrenildi.7.53 milyardan sadece 66.000 insan kurtarıldı.İnsan ırkı teknolojiyi geliştirip aç gözlülük yaptı.Koskoca dünya mahvoluyor,milyarlarca insandan sadece 66.000'i kurtuluyordu.Ne acınası durumdu.

Bundan daha kötü ne olabilir diye düşünen bilim adamları ve yöneticiler henüz başına gelecek belalardan haberleri yoktu.Dünyadan kaçıp kurtulduklarını sanıyorlardı.İnsanlar bütün kaynakların olduğu,koskocaman dünyayı mahvetti ise sizce uzayda neler yapabilirdi?

Oksijenin olmadığı,sonsuz yiyecek ve içeceğin olmadığı bir yerde ne kadar barınabilirler idi?İnsanoğlu üstüne düşeni yapar uzayı da mahvederdi.


İnsanlığın EseriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin