הארי לא הספיק להתעשת ממקרה הנשיקה עם מאלפוי וכבר אישה שמנמנה במדים לבנים ומצוחצחים הסבירה בפניהם כללי התנהגות בג'קוזי שוקו, הארי אפילו לא תיאר לעצמו שיש לזה כללים, במבטא רוסי כבד נאסר עליהם לקפץ בג'קוזי, להשפריץ מים, ובשום מידה לא לשתות את השוקו.
דראקו נראה נלהב מכל רגע שהם התקרבו למיי השוקו, את הארי להפך, זה לא כל כך עניין. הוא רצה לדבר על מה שקרה ביניהם בחדר אבל הוא היה כל כך אימפרקטיבי שהארי פחד שאם יעצור אותו לרגע הוא עלול להתפוצץ.
"ברגע שתנסה," דראקו הסתכל על הארי בזמן שהוא מקפץ במקום מהתרגשות, הוא הזכיר לו ילד בן שנה שהובטח לו כרטיס לדיסנילנד. "אתה לעולם לא תרצה לצאת!" הוא התחיל לצחקק ללא הפסקה. "שוקושוקושוקו!" הוא אחז בידו של הארי והוביל אותו ליעד.
"תקשיב דראקו."
הוא המשיך לגרור את הארי אחריו.
"מאלפוי!" עכשיו הוא עצר והסתובב אליו בפרוץ זועף, זה הרגיע את הארי.
"אני לא רוצה להיכנס לג'קוזי המטומטם הזה!" הכריז הארי. "אני רוצה שנדבר עלינו!"
"לרצות זה מצוין, תצטרך להתגבר." השיב דראקו בקול אדיש.
"אבל-"
"תקשיב לי טוב פוטר," עכשיו דראקו עמד ממש מולו והארי הרים מבט כדי להסתכל בעיניו. "אני מנסה להעמיד פנים שאני שמח, מאושר עד הגג לעשות שחיית ג'קוזי בשביל לא לקרוע את בגדים ממך למוות אז אני מבקש ממך מאוד יפה לא להכביד עלי במשימה." הארי עמד מספר רגעים ומצמץ כדי לעכל את דבריו.
"אה." צייץ הארי בשקט, הוא שכח כל מאגר מילים שאי פעם היה לו.
"בוא." הם הגיעו לחדר עגול עם תקרה גבוהה שעליה, כך ניחש הארי, צוירה ההיסטוריה הרוסית. במרכז החדר ניצבה קערה ענקית עם איתורי פרחים כחולים עליה. "הג'קוזי שלנו הוא בעצם קערה ענקית?" שאל הארי את המובן מאליו. "קערה ענקית מלאה בשוקו." סיכם דראקו תוך כדי נענוע הראש למעלה ולמטה בסיפוק. בחדר היו רמקולים מוסתרים שהשמיעו מזיקת וואלס שקטה ומסורתית. הארי הסיק שהחדר פרטי כאשר האישה השמנמנה בשם אולגה שקיבלה אותם חייכה חיוך שליו ותוך כדי יציאה מהחדר וסגירת דלתות איחלה להם זמן איכות נעים. לפני שהארי הספיק להגיב איכשהו מאלפוי החל להתפשט. הארי היה על סף פאניקה כאשר הוא הבין שמראה הקוביות של דראקו לא ממש מועיל לתוכנית 'שמירת המרחק' של דראקו. הארי בלע רוק. הוא הבין שהוא עומד כמו אידיוט גמור וצופה ברופאו-הנשקן-החתיך-ההורס מוריד את בגדיו. הארי הוריד את החולצה. דראקו כבר היה כמעט עירום לגמרי (נשארו עליו תחתונים) כשהוא עשה את דרכו בסולם לג'קוזי. רגע לפני שהוא שקע בתוך הקערה הוא העיף מבט בהארי ושרק "ואו פוטר, נראה שאתה שומר על גזרה".
״חה, חה, מי שאומר״
״נו תעלה כבר נעשה חיים!״
YOU ARE READING
דרארי// (Hebrew drarry (boy×boy
Fanfictionברגע שהארי חש בכאב נוראי בשיניו הוא מבין, הגיע הזמן להיפגש עם פחדו הגדול- ביקור רופא שיניים דק' מאלפוי. -לא סיפור ערסים-