הדנטיסט

1.7K 93 5
                                    

פרק ראשון אחרי ההקדמה והווהו!
תהנו.

"פוטר, שב בבקשה." קולו העמוק של דק מאלפוי ציווה עליו. הארי חשש שהוא על סף עילפון. ברגע שהוא נכנס למרפאת השיניים שלו הוא תהה איך לעזאזל יצא משם בחיים. עשרות כלי עבודה חדים ומצוחצחים נחו באופן מסודר מהגדול לקטן בשולחן עבודה קטנטן, מעוגל ומסודר ליד כיסא ענק ומאיים שרק רצה שישבו עליו ויחדלו להתקיים. הארי הרגיש את ארוחת הצהריים שלו בגרון. אבל הדבר שהפחיד אותו מכל הייתה הכניסה הדרמטית של דק מאלפוי, הוא יצא מין הצללים כאילו בכוונות לבצע רצח (אולי זאת באמת הייתה כוונתו, הארי היה בפאניקה). צל כיסה את פניו של הדק. "הרמיוני אולי לא..." הארי לחש בתקווה שחברתו תיקח אותו מהמקום המזוויע הזה. "אין צורך לפחד מהתהליך, מר פוטר." קולו של דק מאלפוי הוריד את נשמתו של הארי לתחתונים. הארי בלע רוק והנהן. ואז הוא סוף סוף ראה את פניו של רופאו. הן היו חיוורות להחריד, חדות ומדויקות, את עיניו האפורות והקרות כיסה שיער בלונדיני מסודר. הארי הופתע לגלות שמולו התייצב נער בלונדיני רזה וגבוה מאוד, הוא לא יכל שלא להבחין בעובדה שהרופאו היה נאה להפליא. זה לא בדיוק תרם להקלת חששותיו של הארי. "כולם בהתחלה מופתעים," הדנטיסט סרק אותו במבט משועשע. "הוא צעיר מדי להיות דנטיסט," הוא גיחך. הארי נרעד כולו. "אין לך צורך לפחד, האמן לי אני מנוסה." הוא התקרב אליו והורה לפתוח את הפה לבדיקה. הארי העיף מבט מצוקה אחד אחרון לעברה של הרמיוני. "הצילו." ביטא ללא קול. בניגוד לעזרה המבוקשת הרמיוני הפנתה את גבה ובעודה יוצאת מהמרפאה ומאחלת הצלחה לידידה הארי איחל למותו. הו הצלחה, הוא בהחלט יזדקק לה. הארי הכריח את עצמו להחזיר את מבטו לעבר דק מאלפוי. "אני מוכן."
.
מקווה שאהבתם כתבו לי מה דעתכם

דרארי// (Hebrew drarry (boy×boyWhere stories live. Discover now