jedenásť

250 21 6
                                    

"takže zadaná," kook si odpil z vína,  ktoré mal v pohári.

"samozrejme," preniesla som ironicky.

"pokoj," zasmial sa.

"ako?"

"mei," vydýchol. 

"už ma to nebaví kook, sme manželia a oni by to mali ved-" prerušil ma.

"vzali sme sa vo vegas a-"

"priznaj to už kurva, jungkook," zamračila som sa, "som tvoja a ty môj a bodka. nerozviedli sme sa, mám tvoje priezvisko a dokonca aj prsteň," vzala som do rúk prívesok, kde bol prevlečený prsteň, ktorý mi dal. "a-" prerušil ma.

"neprišla si tu kvôli mne, chcela si len újsť od matky a otčima, a ja som bol dobrá voľba," zamračil sa, "nikdy ti na mne nezáleža-"

"to nie je pravda!" vykríkla som, "ak by som chcela újsť od matky a otčina, idem k otcovi, ktorý žije v pusane, nebola by som tu, pri tebe!" mračila som sa, "som tu, lebo si mi chýbal, lebo ťa ľúbim, rovnako ako predtým tak aj teraz. ty si ušiel odo mňa, pretože si sa bál, že sa chcem posunúť v našom vzťahu, že budem chcieť hneď rodinu, keď sme manželia," vydýchla som, "ale ja chcem to čo ty, najprv škola, práca a potom rodina."

jungkook ku mne pristúpil, vzal moju tvár do rúk a pobozkal ma.

"chýbala si mi," šepol mi do pier.

"aj ty mne," vydýchla som.

"iritovalo ma ako ťa chceli a-" 

"ser na nich, som tvoja, jedine tvoja a teraz mi ukáž ako ma ľúbiš."

_______

toto je pravda. preto ich odmietala a stále bola s gukom, ten kamarát nebol len kamarát, taktiež nebol len spolužiak. bol to manžel, ktorého milovala a nosila jeho priezvisko.

čaká nás posledná časť, vydam ju večer ❤ prosím zanechajte komenty s názorom ❤

just you (J.JK)  ✔Où les histoires vivent. Découvrez maintenant