Kendimi soğuk hissediyordum üşüyor gibiydim kendimi düşünmek istedim ama... aklıma bişey gelmiyordu. Ben...nasıl gözüküyordum? Ayak sesi duyuyorum. Hafif gözümü aralaradım
nerede olduğumu bilmiyordum. Karşıma bir anda bir doktor çıktı ben irkildim doktor "İnanamıyorum sonunda uyandın!" Ben"Nasıl yani?"
"Uzun zamandır komadasın."
"Ne! Ne kadar uzun?"
"Yaklaşık 6 ay kadar."
"Neee?!"
"Bu arada ben dr. Ateş kısaca Ateş diyebilirsin.Sakin ol şimdi sana bazı sorular sormak istiyorum. Nasıl bu duruma geldiğini hatırlıyor musun?"
Bir anda kendimi bir duvarda, köşeye sıkışmış halde gördüm nefes nefeseydim sanki nefes alamıyorum sonra o görüntü gitti ve doktoru karşımda bana
"İyi misin?"
derken buldum anı gibi birşey görmüştüm bu komaya girmemin sebebi miydi? Ben birşey hatırlamıyordum bir dakika ben neden birşey hatırlamıyorum!
"Ben hiçbir şey hatırlamıyorum!?"
"Hm...büyük ihtimalle travma sonucu hafıza kaybı yaşadın. Peki ismini hatırlıyor musun?"
"Hm...Eda"
"Doğru adın Eda. Peki aileni hatırlıyor musun?"
"Hm... hayır hatırlamıyorum."
"Üzülme hatirliyacaksin sadece zamana ihtiyacın var zaten ailen seni her pazar öğlen görmeye geliyor hatta neredeyse gelirler."o sırada içeriye bir hemşire girdi ve beni uyanık görünce çok şaşırdı "Bayan Locke uyanmışsınız." Hm...bana neden bayan Locke diyor. Ateş "Ne olmuştu?"
"Bayan Locke nin ailesi geldi."
"Tamam gelebilirler." Çok heyecanlandım. Keşke hatırlayabilir-
sem... İçeriye koşarak iki kişi girdi kadının saçları kısaydı biraz genç gibiydi 30lu yaşlardaydı. Adam ise sakalsız, saçları orta boy ve ikisinin de kahverengi saçları vardı.
Devam edecek...
Puan vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözümü Açtığımda
Mystery / ThrillerBir tramva sonucu komaya giren Eda 6ay sonra uyandığında hiçbir şey hatırlamıyordu. Boşlukta kaymolmuş gibiydi. Ama iki kişi onun ailesini iddia ediyordu fakat onların evindeki zarf öyle demiyordu...