Genç kadın üstündeki erkeğin kocası olduğunu hala idrak edemiyordu. Ani bir kararla evlenmişlerdi. Hemen bir ev tutup nikah işlemlerini gerçekleştirmiş ardından da bir güzel balayı tatiline çıkmışlardı. Her şey idrak edilemeyecek kadar kısa bir sürede olmuştu. Çevrelerindeki herkes yani cemiyetteki herkes onların bu ani evliliğinin bir çocuktan ötürü olduğunu düşünmüşlerdi. Aksine Alicia hamile değildi. Zaten hamile kalma olasılığı da binde birdi. O küçük yaşta üvey babası tarafından şiddete maruz kalmıştı. Yine dayak yediği bir akşam babası onu istemeden bıçakladı. İşte bu adam yanlış bir hareketle Alicia'nın ömür boyu çocuk sahibi olamama durumuna sebep olmuştu. Halbuki Alicia'nın bu hayatta en çok istediği şey anne olmaktı.
"Ah!" Kocası üstünde inliyordu. Haftanın üç günü bilemedin dört günü sevişirlerdi. Alicia öyle pek zevk almıyordu ilişkiden ama yine de zevk alıyormuş gibi yapıyordu. Zaten kadınların çoğu da böyle yapmıyor mu?
"Seni incitmiyorum değil mi?" Kocası yanağına fısıldamıştı bunu. İyi bir adamdı. Alicia'dan bir iki yaş büyüktü sadece.
"Hayır." Dedi Alicia. Kocası ani bir titremeyle boşaldı. Her zaman korunuyorlardı. Alicia bu konular çok hassastı. Aslında o bütün konularda hassastı. Her şeyden önce bir şeyin araştırılıp üzerinde düşünülmesi taraftarıydı.
"Baban ile konuştum." Dedi eşi Peter rahatça onun yanına uzanırken. "Öğleden sonra bizi yemeğe davet ediyor. Benim yeni ortağım Will ile Diane de orada olacak."
"Ben gelmesem sana ayıp olur mu?" Dedi kadın eşinin suratına izin isteyen küçük bir çocuk edasıyla bakarak. "Biliyorsun sıkılıyorum böyle davetlerde."
Peter gülümsedi. "Benim için sorun yok ama babanın pek hoş karşılayacağını sanmıyorum. Hem sadece bir saatliğine." Alicia hiçbir şey söylemeden banyoya girdi. Sıcak bir duş ona iyi gelecekti. Gözüne birden marketten aldığı kakao özlü duş jeli ilişti. Vücudunu onunla yıkayıp kendini sonsuz bir rahatlamaya bıraktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Umutlar Kitabı
Romance"Alicia ben seni sev-" "Hayır! Hayır Will yapma." Dedi genç kadın. "Beni böyle bir yükün altında bırakma!"