Здравейте аз съм Ми Ре. Работя като инструктур по танци. След поредната тренировка с децата, се запътих към любимия ми ресторант за смутита. Там ме познаваха. Бях редовен клиент. Влязох в ресторанчето, забелязах, че днес на смяна беше приятеля ми Бекхьон. С него се познавахме от деца.
-Здравей, Ми Ре. Обичайното ли ще е?-попита ме.
-Разбира се.-отговорих му с усмивка.
-Добре. Една ягодова целувка с банан и повече шоколад.-каза той на готвача.
-Седни някъде, като е готово ще ти го донеса.-предложи той.
Докато чаках да дойде поръчката, телефона ми звънна. Беше непознат номер.-Здравейте, търсим Ми Ре.-мъжа попита, несигурно
-Да, аз съм, кажете.-отговорих му.
-Ние от компанията Биг Хит. Обаждаме ви се, защото сме чували хубави неща за вас и искаме да станете новия треньорна БТС. Приемате ли да сте треньор на БТС?-истина ли беше всичко това или сънувах.
-Разбира се, че да. Много ви благодаря. Кога започвам?-попитах с радостно
-Утре към 10 ще ви дъбе ли удобно да дойдете?-поясни ми, мъжа
-Да, разбира се. Довиждане и ви благосаря още веднъж.-благодарих му. Бях много, много, много радстна
-Довиждане и ние благодарим.-щях да умра от щастие.
-Защо се усмихваш така? Какво е станало?-попита Бекхьон.
-Стана това, че ще бъда треньорка на БТС.-отговорих му толкова радостно. Тогава и Бекхьон започна да се радва заедно с мен.
~~Следващия ден~~
Алармата звъна. Станах, сложих си черния клин, любимия ми спортен потник и спортната жилятка. Отидох в банята и извърих сутрешните си рутини. Слезох в кухнята и си направих плодова салата. Наядох се и реших, че е време да тръгвам. Щях да ходя пеша, не защото нямах кола, а просто ми се вървеше. След 30 минутно вървене и слушане на музика, пристигнах. Влязох в сградата. Пред входа, ме чакаше шефа ми със секретаря му.
-Здравей. Ти трябва да си Ми Ре, нали?-попитате той.
-Да, аз съм.-отговарих му.
-Добре. Нека те заведа до зала и да те запозная с момчетата.-каза той. Стигнахте пред асансьора, той натисна копчето и след по-малко от секунда беше с отворени врата пред вас.
Слязохте от асаньора, бяхте на шестия етаж. След като повървяхте малко стигнахте до врата с надпис "тренировачна зала".