Квартира Хіггінса на Уімпол-стріт, ранок наступного дня. Хіггінс демонструє полковнику Пикерингу свою звукозаписну апаратуру (фонограф). Місіс Пірс, економка Хіггінса, повідомляє, що до професора прийшла якась дівчина. З’являється вчорашня квіткарка, представляється Елізою Дуліттл і просить навчити її правильній вимові, щоб влаштуватися в квітковий магазин. Хіггінс ставиться до ситуації як до безглуздого, хоча й забавного казусу, але Пікерінг щиро зворушений і пропонує Хиггинсу парі. Нехай Хіггінс доведе, що він дійсно найбільший фахівець (як він перед цим хвалився) і за шість місяців зможе перетворити вуличну квіткарку в леді, а на прийомі в посольстві успішно видасть її за герцогиню. Пікерінг готовий також, якщо Хіггінс виграє парі, оплатити вартість навчання Елізи. Хіггінс не в силах встояти перед викликом і погоджується. Еліза у супроводі місіс Пірс йде у ванну кімнату. Через деякий час до Хіггінса приходить батько Елізи, сміттяр, любитель випити і абсолютно аморальний тип. Він вимагає п’ять фунтів за невтручання, в іншому доля Елізи його не хвилює. Дуліттл вражає професора своїм природженим красномовством і переконливим обгрунтуванням своєї безсовісності, за що отримує свої відступні. Коли з’являється чистенька Еліза в японському халаті, її ніхто не впізнає.
Джерело: https://dovidka.biz.ua/pigmalion-korotkiy-zmist/ Довідник цікавих фактів та корисних знань © dovidka.biz.ua