Dün akşam hiç uyuyamadım. Nedense içimde kötü bi his var. Saat 9.30 . Bu saatte ev halkı uyur genelde. Evde ben , annem Didar , babam Ali , ablam Zilan , kardeşim Zümre , abim Ecevit ki uzun zamandır ortalıkta yok nerde olduğunu kimse bilmiyo , bi de ben Hicran .
Yavaşça yataktan kalktım. Ilık bi duşun ardından üzerime kot şory ve belden bağlamalı bir tşort giydim . Hafif bir makyajın ardından saçlarımı salı bıraktım.
Mutfağa gidip kahvaltı hazırladım. Ardından ev halkı teker teker sofraya gelmeye başladı.
Kahvaltı boyunca babamın da anneminde yüzü asıktı . Kesin kötübi şey oldu kesin . Of bana patlamasa bu işin sonu .
Şu an oturma odasında tüm aile ' abim hariç ' oturmuş birbirimize bakıyoruz. Tam sessizliğin dibine vuracaktık diyecektim ki annem sessizliği bozdu " Söyliyelim artık Ali " ney ne söyliyceyniz la. Of ddedim ben bu iş sakat kesin kötübi şey var diye . Allahım nolur sonu bana patlamasın lütfen.
Babam hepimizin meraklı gözlerinin içine baktıktan sonra " Abiniz...şey kızlar abiniz bi kız kaçırmış kız mardinli simdi ise kanlarının temizlenmesi gerkiyormuş bunun içinde ya berdel veriecek yada kan dökülecek .KAN " Berdel " diye aynı anda bağırdı tüm ev halkı. Abim ölemez. Anan ne de olsa beni berdel vermezler benim on tane kız kuzenim var. Hepsinin de yaşı tutuyo bana sıra gelene ohooo.
Sabah tüm hazırlıkları hallettikten sonra Mardin ' e doğru yola çıktık. On saatlik yolun ardından akşam üzeri Mardin ' e vardık. Herkes kendi odalarına çekildi. Yarın önce abim ve gelinimiz gelecek ardından tüm kuzenlerim kız isteme şeysi için gelecek ardındanda kız istencek . Ölme eşşeğim ölme .
Sabah uyandığımda evde koşuşturmaca vardı. Ilık bi duşun ardından üstüme siyah şort ile beyaz askılı bi pente giydim . Altımada siyah vanslarımı giydim. Saçımı kalın maşa yaptım hafif de bir makyaj tamamdır hazırım.
Aşşağı indiğimde bahçede kahvaltı yapıyodular . Abim gelmiş yanındada yengem. Vay güzel kız. Günaydın faslından sonra kahvaltı yaptık.
Öğlen oldu. Tüm aile kuzenlerimizi bekliyoruz. Bu arada yengemin adı Dila ' ymış. Çok iyi biri . Baya kaynaştıkta. Zil evet sonunda geldiler.
Tüm kuzenlerle merabalaşma faslı ardından odalarına çekildi. Mardin ' deki evimiz baya büyük ama Rüstem Ağa dedikleri adamınki kadar değil . Ha bu arada Dila Rüstem Ağa ' nın kızıymış yani berdel gidecek olan kuzim Rüstem Ağa ' ya gelin gidiyo . Bi de benim mal kuzenlerim hepsi gelin gitmek için güzel olmaya koyuldular. Salaklar ya valka bak hayatlarını karartmak için can atıyolar.
Annem zorla beni giyinmem için ikna etti. Neymiş efendim iy görünmem lazımmış sanki ben berdel gidicem peh. Üzerime beyaz belime kadat dantel önü ise düz bisiklet yaka boy.olarak dizimin üstünde ( Ne var ben İstanbul ' luyum hiç öyle uzun giyinemem ) bi elbise giydim. Altına kırmızı platform ayakkabı. Hafif bi makyaj saçlarımıda kalın maşa yaptım tamamdır .
Tam aşşağı inecekken annem beni muftağa çeip iş yaptırmaya başladı . Amaan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİCRAN..
RomanceAbimin hatası yüzünden . Onun yüzünden sırf onun hayatı aydınlansın diye benim hayatım kararacak . Benim yapabileceğim tek şey ise o karaşı izlemek. Peki ya o kararış sandığım şey benim mutluluğumsa ....