~2~

320 5 1
                                    

Emir ' den :

    Dila ' nın yediği bokun bedelini ben ödüyorum. Ben bi kıza bağlı yaşıyamam . Her fün altıma bir kızı inleten ben her gece aynı kızla yapamam. İstanbul , un pleyboyu ben . Ah evleneceğim kızı altımda inlettikten sonra boşarım . O da tek gecelik olacak ilerisi yok.

    Saatlerdir annem salonda kızları kesiyo . Hayır abi oniki kızdan biri küçük biri büyük yani on kızdan biri bile güzel olmaz mı yok hepsi fahişe. Abi ben bunlarla hayatta evlenmem.

   Artık o kadar sıkıldım ki iki saattir on kızımızda içime düşüyo ben patlıyorum burda off.

   Annem konuşmaya başladı " Kızlarımız bu kadar mı ? " kızların annesi olduğunu düşündüğüm kadın " Evet " dedi hadi ama güzel bi kızınız olsun . Araya adının Zilan olduğunu öğrendiğim kız girdi " Anne Hicran da var " kadın bunun üzerine baya sinirlendi " Kızım biliyorsun Hicran ünüversite okuyucak evlenmek istemiyor " allahım hayır ne olur Hicran dedikleri kız güzel olsun onunla evleniyim Lütfen.

   Son konuşmanın üzerine düğünü konuşmaya başladılar. Ben tuvelet izni isteyerek ayrıldım yanlarından. Tuveleti bulamayınca birine sormak için etrafa bakındım ama kimseyi bulamadım. Mutfaktan tabsk sesleri gelince mutfağa girdim. Allahım bu kız Hicran olsun resmen meteor. Off bu kızı istiyorum . Kesinlikle istiyorum.

   Kıza yaklaşarak" Pardon ben laoboyu bulamadım da nerde acaba ?" kız önce beni süzdükten sonra " Koridorun sonundaki kapı " sssi bile çok güzel " Adınızı öğrene bilirmiyim acaba " hadi bismillah umarım Hicran der . " Sizi alakadar etmez " vay kızımız asi.

   Kız bana son golü atınca bende mecbur içeri laobonun yolunu tuttum.

  Salona geri döndüğümde Hicran ' da ordaydı. Allahım çok teşekkür ederim. ANNEM ŞU AN HİCRAN ' I İNCELİYO ÜSTELİK GÜLÜMSİYEREK . Oldu bu iş.

   Annemle birlikte hangi kız olacağını kararlaştırmak için dışarı çıktık . Annem " E oğlum hangi kızı beğendin " diyerek lafa daldı. Sultanım tabiki Hicran . Yani onunla evlendiğimiz gece altımda iy inlesin ondan sonra ben başka kızlar bulurum. Evet tek gecelik evlenicem Hicran ile. " Anne içerde beyaz elbiseli bi kız vardı ya annem gülümsiyerek " Hicran ' mı " diye sordu evet o . Kızın vucudu 90 60 90 abi . Tam benlik . " Evet o o kızı istiyorum. " . Annem cevap vermiyerek içeri girdi bende ardından . Evet Hicran' cım karım olmaya hazır ol.

HİCRAN..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin