Perspectiva lui Taehyung
Doare. Mă doare atât de tare. Nu știam cât timp am stat în pat cu aceste cătușe, simțindu-mă pe jumate gol. Am început să casc și să-mi simt ochii grei, ușa se deschise și dezvăluie un bărbat cu părul maro. El mi-a zâmbit și a închis ușa în urma lui. Ținea niște haine în mână și le pune lângă mine pe noptieră. "Bună Taehyung. Ce mai faci?", întreabă el blând și se apleacă înainte ca să mă elibereze de cătușe.
Lacrimile mele erau deja uscate. "Cum te-ai simți dacă ai fi fost răpit și abuzat?", am spus cu o voce slabă. "Uite Taehyung... Încearcă să-l asculți de Jeon, ok?", mi-a spus el și mi-a dat hainele." Puneți astea și apoi vino jos. Jeon vrea să te vadă", bărbatul mi-a spus călduros."Eu sunt Hoseok apropo", m-a lăsat să îmi pun hainele. Mă gândeam dacă să merg jos. Nu am vrut să-l întâlnesc pe acel monstru. Eram speriat.
Perspectiva lui ???
Taehyung privi speriat ușa care se deschide și-l vede din nou pe Hoseok. Acesta l-a văzut pe Taehyung extrem de speriat stând acolo ca un cățel plouat. Se simțea rău pentru el. Jeon era mereu nemilos cu persoanele din jur. "Jeon te așteaptă", acesta a mormăit și la apucat de încheietură trăgându-l jos. " Te rog Tae. Nu te mai zbate. Nu îți voi face rău", a oftat acesta. " Dar el o va face", a strigat Taehyung.
" Îmi pare rău, Tae. Doar îmi fac treaba. Nu mă urî", acesta își cerea scuze, dar băiatul a refuzat să meargă cu Hoseok. Era înspăimântat de Jungkook. " NU! DĂ-MI DRUMUL!" Taehyung a strigat și a început să-l lovească pe Hoseok cu pumnii în piept. "Ce este cu zgomotul ăsta?", a întrebat o voce profundă, iar Taehyung și-a băgat capul în pieptul lui Hoseok. "Pleacă", spune băiatul, dar bărbatul l-a tras spre el din brațele lui Hoseok. "Nu trebuie să-l atingi atât de mult, Hoseok", a mârâit acesta. "Îmi pare rău, Jeon", a spus el și a plecat.
CITEȘTI
ADDICTED TO YOU [TAEKOOK] ✔︎
Lãng mạn- Nu te teme prințesă, acum ești cu mine. Kim Taehyung este al meu! "Fiecare om din mafie ar ucide să te aibă, dar eu te-am văzut prima dată." - Credeai că poți scăpa, nu ? ~ Jeon Jungkook