𝑷𝒆𝒓𝒔𝒑𝒆𝒄𝒕𝒊𝒗𝒂 𝒍𝒖𝒊 𝑻𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏𝒈
Capul meu se învârtea și mă durea. Pleoapele mele erau grele și mi-a fost greu să le deschid. Când am reușit, m-am uitat în jur și mi-am dat seama imediat că aceasta nu era camera mea.
Acești oameni... drogurile... eram rănit și speriat. Respirația parcă a fost tăiată și am vrut să mă mișc, dar frânghiile strânse mă țineau de scaun. Dumnezeule...gândește Taehyung! Cum pot să scap de aceste frânghii? Ar fi trebuit să merg și eu la acea lecție de evadare cu Jin Hyung, dar eram prea leneș atunci și doar Jin Hyung a mers. La dracu! Am încercat să slăbesc frânghiile, dar fără succes și am devenit disperat. Sunetele din în afara ușii mă făceau și mai speriat. Mă vor ucide?
Vocile se auzeau din ce în ce mai tare. Am închis ochii de teamă. Ușa scârțâie și inima mi-a bătut în piept. Nu vreau să mor. Nu acum, ce va face Jin Hyung dacă mor? Trebuie să fie așa de îngrijorat când se va întoarce și nu mă va găsi.
Mi-am deschis ochii din nou. Un om stătea în fața mea, dar din moment ce era întuneric în cameră, nu-i puteam vedea fața. Purta un costum negru care părea foarte scump și am simțit că se uita la mine. Nu a spus un cuvânt, doar mă privea în tăcere.
Am devenit îngrijorat și am rupt tăcerea într-o voce subțire, ce nu părea să mi se potrivească. " C-cine ești tu? Unde sunt? Ce vrei să faci cu mine?" Am stat și mi-am imaginat toate lucrurile posibile și imposibile în care eram vândut unui bărbat de vârstă a treia, să fiu un sclav sexual sau torturat...
"Nu te speria, prințesă. Acum ești cu mine", vocea adâncă și tare m-a adus înapoi la realitate, în timp ce omul acela a îngenuncheat în fața mea. Pomeți mari, ochi întunecați și sprâncenele definite, o față ce domina pe oricine. Încerca să îmi găsească ochii, dar îl știam. Era tipul care aproape m-a lovit cu mașina. "Yaaa!", a fost surprins de reacția mea și a început să râdă.
"Îți amintești de mine. Grozav. Ți-am spus că ne vom revedea foarte curând", a mormăit cu o voce scăzută și și-a pus mâna pe obrazul meu. El a oftat și a murmurat ceva, dar nu l-am înțeles. "C-ce?", l-am întrebat timid, dar el mi-a zâmbit ușor. "Ești rece", s-a ridicat și a căutat ceva în buzunar și am simțit un nod în gât când am văzut micul cuțit strălucitor în mâna lui.
Acum ochii mei erau înlăcrimați, iar buza de jos tremura. "Te rog nu mă răni!", am dat drumul lacrimilor, în timp ce el se apropia de mine. A îngenuncheat în fața mea încă odată, observându-mi fața. "Deja speriat? Bun. Asta chiar a fost ușor", a comentat și brusc mâinile mele erau libere, dar roșii. Mi-a luat mâinile și a aruncat o privire asupra lor. Mi-a frecat ușor mâinile. "Îi voi ucide pentru că mi-au rănit prințesa", a murmurat și mi-a șters lacrimile. "Nu plânge frumosule. Ești în siguranță. Nimeni nu te va răni."
"Cine ești tu? Ce vrei de la mine?", l-am întrebat din nou și se uita la mine cu capul înclinat. Părul său cade pe frunte și doar ne aflam într-o tăcere adâncă. Voiam doar să merg acasă.
CITEȘTI
ADDICTED TO YOU [TAEKOOK] ✔︎
Romansa- Nu te teme prințesă, acum ești cu mine. Kim Taehyung este al meu! "Fiecare om din mafie ar ucide să te aibă, dar eu te-am văzut prima dată." - Credeai că poți scăpa, nu ? ~ Jeon Jungkook