9

1.3K 110 5
                                    

𝐏𝐞𝐫𝐬𝐩𝐞𝐜𝐭𝐢𝐯𝐚 𝐥𝐮𝐢 𝐉𝐢𝐧

Era foarte plină secția de poliție și am încercat să găsesc un polițist ce părea să fie liber. Aproape toți polițiștii trăgeau după ei bărbați răi. Toți aveau un tatuaj special pe care l-am observat și am fost curios ce semnifică, dar nu eram aici pentru a-mi lăsa curiozitatea să mă doboare. Sunt aici pentru Tae. Tae care mă aștepta cu siguranță. Gândindu-mă la tot am intrat cu capul într-un polițist. "Cu ce te pot ajuta?", a întrebat el și i-am explicat problema micuțului meu. Ridică o sprânceană. " Așadar, dă-mi voie să repet, prietenul tău este urmărit sau crede că este?"  Nu părea să mă creadă.

"Da...", am mormăit. " Ei bine, ai noroc că ești drăguț pentru că altfel te aruncam afară din secția de poliție pentru că ai reținut un polițist de la munca lui. Mergi și spune-i prietenului tău să se calmeze." Acum era rândul meu să suspin enervat. " Dar este adevărat. De ce m-ar minții?" I-am  spus și mi-am dorit doar să merg acasă, dar am intrat în cineva.

" Scumpule ai grijă pe unde mergi. S-ar putea sa cazi", o voce profundă mi-a șoptit în ureche și m-am înroșit când am simțit două brațe puternice în jurul meu. " Uhm... Poți să îmi dai drumul?" Sună mai degrabă ca un smiorcăit. Acesta a chicotit ușor. Era frumos. Părul blond spre alb și mi-a zâmbit. " Sigur scumpete.", a chicotit încă odată și m-a eliberat. În acel moment am realizat că purta cătușe și un polițist stătea alături de el, în mod clar nervos.

"Putem merge acum?", a întrebat acel om necunoscut. " Sunt Namjoon, scumpule! Mă bucur să te cunosc", a strigat bărbatul în cătușe peste umăr și mi-a făcut semn. Nu i-am spus numele meu pentru că acel străin poate să facă multe. Spre deosebire de Taehyung, mi-am amintit întotdeauna de asta. Namjoon... un nume așa răcoros pentru un tip așa fierbinte. La ce dracu mă gândesc? Trebuie să mă întorc la Tae.

După câteva minute am ajuns la apartament și mi-am scos cheile pentru a deschide ușa, dar ușa era deschisă larg. Am intrat cu grijă înăuntru, privind în jur. Totul părea normal, dar unde este Taehyung?

- Tae? Unde ești? Tae!?

M-am îndreptat ușor spre dormitor. Am deschis ușa. Pur și simplu am înghețat. Era haos, pur și simplu haos. Am zărit niște seringi pe jos. Ochii mei s-au lărgit și am înghețat în groază. Taehyung a dispărut....

ADDICTED TO YOU  [TAEKOOK] ✔︎Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum