16052019 ~ 0051~~~
"Yurda bu taraftan gidiliyor."
Yuta eliyle sağa sapan yolu işaret ederken öylece yürüyen gencin onu dinlemediğini fark ettiğinde tekrar seslenmişti.
"Eğer oradan gidersek yol uzar ama. Yorulursun."
Winwin öyle derin düşüncelere dalmıştıki önündeki kaldırımda yürümekten başka bir şey yapmıyordu.
Yuta kendisini duymayan gence seslenmekten vazgeçip bir kaç seri adımda yanında bulmuştu kendini.
Winwin varlığını hissettiği mor saçlıya gülümserken, Yuta'nın kaşları çatılmıştı.
"Çok düşünüyorsun. Beynini bu kadar yormamalısın."
Winwin omuz silkerken Yuta iç geçirerek yanında yürümeye devam etmişti.
"Yurda gittiğimizde, kimlik bilgilerinden ailene ulaşabiliriz. Onlara haber versen iyi olur. Telefonun kırıldığı için arayamamış ve senin için endişelenmiş olabilirler."
"Sadece telefonumun kırıldığından söz etsem daha iyi olur. Hafıza kaybımı öğrenirlerse daha çok endişelenebilirler."
Yuta onun onaylar bir mırıltı çıkarırken eliyle saçlarını karıştırdı.
Winwin'in gözü istemsizce yanındaki bedenin mor saçlarındaydı.
Fazla yumuşak görünüyor oluşu, onlara dokunma isteğini bin kat arttırırken suratına bir tokat misali esen rüzgarla tekrar önüne dönmüştü.Yürüdükleri yolu sonbahar yaprakları süslüyordu.
Yuta'nın ondan hoşlanıyor oluşu, onunla konuşurken zorluk çıkarıyordu Winwin'e.
Ne dese bilemiyordu."Şey, okul?"
"Ah, yedi günlük bir tatile girdik."
"HYUNG?! BU NE GÜZEL TESADÜF!"
Koşarak hyungunun sırtına atlayan Hyuck, Winwin'e kısık gözleriyle bakarken Mark'ta elindeki pizza kutularını Winwin'in eline tutuşturmuştu.
"Yemek yediniz mi?!"
"HYUCK İN SIRTIMDAN ABAK ELİMDEN BİR KAZA ÇIKACAK!"
"NİYE ÖYLE DİYORSUN BEN DAHA WİNWİN'E SENİ GÖRMEDİĞİ İÇİN VİCDAN AZABI ÇEKTİRECEĞİM"
"Kusura bakma Winwin hyungcum"
"Sorun değil..."
" YA HYUNG! YÜZÜME VURMA YÜZÜME VURMA!"
~~~
16052019 ~ 1245
Syglr
Svglr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilini nasıl unutursun hıağ pü yazıklar olsun / Yuwin
Fanfiction"Sen kimsin?" "Sevgilin."