10052019 ~ 1838~~~
"O iyi mi?"
Winwin elindeki küçük not kağıdını sıkı sıkıya tutarken, sormuştu sorusunu.
Hyuck'tan aldığı haberle işini gücünü bırakıp direk hastaneye koşmuştu.
Hyuck, abisinin ne kadar iyi olduğunu söylesede Winwin'in içi bir türlü rahat etmemişti.
Yuta'yı görmeden de etmeyecekti."Hyung, o iyi. Endişelenmene gerek yok.
Sadece senin gibi, geçici bir hafıza kaybı yaşıyor."Winwin kurumuş dudaklarını diliyle ıslatırken elindeki kağıdı cebine atmış hiç bir şey demeden önünde durdukları hastane kapısını açıp odaya girmişti.
Kalbi deli gibi atarken mor saçları dağılmış bitkin bir Yuta ile karşılaşmayı beklemiyordu.
Üstelik ayaktaydı.Yuta çok konuştukları için Mark ve Hyuck'u odasından kovmuştu ve kendince kafa dinleyip olayları hatırlamak için zihniyle savaş veriyordu. Fakat odaya aniden dalan tanımadığı güzel çocuk, mor saçlının korkarak irkilmesine neden olmuştu.
Winwin rahatça bir nefes aldı.
Artık içindeki tüm endişeler kaybolup gitmişti.
Yuta'nın ona attığı anlamsız bakışları dahi umursamıyordu.Gülümsemesine mani olamıyordu.
Hızla bir iki adımda karşısındaki bedenin yanına varmıştı.
Yuta'nın bir şey demesine fırsat tanımadan ona sıkıca sarılırken saç tutamları arasında parmaklarını gezdirmişti.
Şüphesiz en çok Yuta'nın saçlarını seviyordu.
Ona öyle sıkı satılıyordu ki bir daha hiçbir zaman bırakmak isteyecek gibi görünmüyordu."Korktum.".
Yuta kendisine sıkıca sarılan güzel gencin kim olduğunu bilmiyordu.
Hyuck ve Mark dışında onun için endişelenen biri daha mı vardı?
Ne olduğunu pek kavrayamasada kendisine sarılanın arkadaşı olmaması için dua ediyordu.
Kimse bu çocukla arkadaş olacak kadar salak olmak istemezdi.
Çünkü çok aşık olunası biriydi.Yuta daha bunu Winwin'in odaya girdiği anda hissedebilmişti.
"Kimsin ki sen?"
Winwin gencin sorusuyla geri çekilirken omuz silkmişti.
"Sevgilin."
~~~
10052019 ~ 1941
Syglr
Svglr
Veee finaaağl
Sabırla okuyup bu bölüme kadar geldiğiniz için çooook teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sevgilini nasıl unutursun hıağ pü yazıklar olsun / Yuwin
Hayran Kurgu"Sen kimsin?" "Sevgilin."