Wstęp

30 2 0
                                    

Za wszystkie błędy, które na pewno wystąpią, od razu bardzo przepraszam.

Chciałam tylko powiedzieć pokrótce o czym będzie ta książka. Chyba każdy jako małe dziecko bał się czegoś. Na przykład ciemnych schodów prowadzących do piwnicy, tego starszego pana z sąsiedztwa albo właśnie potwora, który ukrywa się pod łóżkiem i tylko czeka żeby... no właśnie. Co takiego te wszystkie strachy chciały nam zrobić? Tak naprawdę nie dowiemy się tego nigdy, ponieważ po pierwsze nikt nigdy nie zamierzał tego sprawdzać (ja sama bałam się wstać z łóżka z obawy że coś mnie złapie za nogę) a po drugie przecież te potworki nie istniały. Podobno. Przecież w każdej bajce, każdej historii tkwi ziarnko prawdy. Drugim tematem jaki może sie przewijać będą również tematy które są po prostu problematyczne, chociaż większość osób tak naprawdę ne wie dlaczego. 

Więc tak podsumowując: Chcesz przeczytać o problemach i lękach które dotykają każdego ale nie wszystkie są na tyle ważne by o nich rozmawiać, a może chcesz poznać inną perspektywę z jaką można tę trudność rozważać? W takim razie jest to miejsce dla Ciebie!

 Tak więc nie przedłużając zapraszam do czytania. Aha i jeszcze jedno. Nie traktujcie tego wszystkiego jak prawdy objawionej i niezachwianej, bo co prawda opieram się na różnych źródłach, podręcznikach I wykładach które prowadzą psychiatrzy I psycholodzy, ale jednak zawsze mogłam się pomylić bo jednak jestem tylko człowiekiem.  Także bez wstępów zapraszam <3

Potwory Spod Łóżka- Ale Na PoważnieOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz