Rozdział 3 Pierwsze Kłopoty.

2 0 0
                                    

Minął już tydzień od pierwszego dnia tutaj... Od tego czasu zauważyłam że niektórzy ludzie chodzą jakoś dziwnie mają dziwne twarze... Wyglądają jak... Nawiedzeni? Opętani? Nie wiem jak to określić. Ech też zauważyłam że jakieś okropne fioletowe rośliny. Przyznam że raz od nich upadłam na podłogę i jak wstałam nie mogłam się kontrolować dopóki nie oddaliłam się na jakieś 20m od rośliny to nie mogłam nawet jednej myśli w sobie zebrać... Coś dziwnego dzieje się w tym miasteczku i muszę się dowiedzieć co! Moja mama jutro wyjeżdża w delegacje a tata ma cały tydzień na popoludnie co oznacza że będę siedzieć sama... Mam od jutra cały tydzień by odkryć coś co się dzieje w tym mieście. Dzisiaj niedziela biblioteka jest otwarta od 11 do 16 jest 11:30 muszę się pospieszyć. Weszłam i znalazłam złoto. 4 wielkie księgi o znawie "Tajemnice StrangerVille" teraz pozostaje je wszystkie przeczytac lecz nie mogę ich wypożyczyć są na dziale "nie do wypożyczenia" wzięłam się za pierwszą część okazało się że ma 1200 stron! Troszkę mi to zajmie a mam tylko tydzień... Czytałam aż do 15:30 ale przeszkodził mi dzwonek mojego telefonu... To była mama! Okazało się że spóźniłam się godzinę na obiad a tata nie widział że nie ma mnie w domu. Szybko przybieglam do domu i zjadłam już zimny obiad. Mama nie pozwoliła mi wyjść spowrotem byłam wściekła! Dzień zakończył się dość nie ciekawie szukałam tych księg na laptopie ale nic nie mogłam znaleźć zostało mi jeszcze 1155 stron nie zdążę przeczytać aż 4 ksiąg!
                 KONIEC ROZDZIAŁU

StrangerVille Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz