Luku 4

66 1 0
                                    

Emilia nk.

Otin kaapista patjat Leolle ja Markukselle.  Leo nukkuisi Rasmuksen huoneessa ja Markus nukkuisi minun huoneessa.

Valmistin pojille pedit ja tein sen jälkeen kaikki ilta toimeni ja menin nukkumaan.

Klo on noin 1 aamuyöllä tunnen kun joku kapua sängylleni ja käännyn nään Markuksen kauniit silmät jotka katsovat omiani

Minä:Markus mitä sä teet?
Markus: öö tuol oli vähä kylmä nii haittaisko jos nukkuisin sun vieressä?
Minä:ei se haittaa:)
Markus:öitä:)
Minä:hyvää yötä rakas:)

Shit tajusin mitä sanoin ja menin yhtä punaiseksi kuin paloauto😳😳😳

Markus:öitä rakas ;)
Minä:😳😳😳
Markus: ai kuinka mä rakastan sitä kun punastelet;)
Minä: sinuna lopettaisin.. jos et halua takas patjalle nukkumaan!
Markus: selvä selvä olen kiltti poika ja lopetan:)

Kuuntelin Markuksen sydämmen lyöntejä joka oli todella rauhoittavaa noin viiden minutin hiljaisen makoilun jälkeen tunnen kuinka silmäni painautuvat yhteen ja nukahdan sikeään ja kauniiseen uneen jota en varmaan muista aamulla.

Markus nk.

Herään kaunotar sylissäni. Katson sikeästi nukkuvaan tyttööön sylissäni. Silittelen hänen pehmeitä hiuksiaan kunnes huomaan että hän alkaa herätä pikku hiljaa.

Minä: huomenta pikkuinen:)
Emppu: huomenta iilimato
Minä: ja taaas sitä mennään :(( keksi mulle parempi lempinimi
Emppu:ööö sä oot mun kananugetti
Minä: awwww rakastaksä mua näin paljon
Emppu: shhh jos et haluu olla taas iilimato:)

Emppu sanoi hymyillen ja nousi sängystään ylös ja meni kylpyhuoneseeen.
Jäin makoilemaan Empun sängylle ja mietin kaikkea turhaa.
Että mitä jos kaloilla ois jalat ja ne hengittäis samalla tavalla kuin ihmiset ja ne eläis myös veden alla ja päällä okei wtf.....Voiko olla että jos valaalla ois jalat ja se tulis suomeee ja kävelis keskustas nii söisikse ihmisii vai eläimii tai menisikse kauppaan ja ostais ruokaa kuin ihminen?? Mut miten se on mahdollista jos se on isompi kuin koko kauppa????

Keskittymiseni herpaantuu kun Emppu tulee suihkusta ulos.
"Heiii haluuks mennä suihkuun tai jotain?" Emppu sanoo samalla kun hän kuivaa hänen hiuksiaaan pyyhellä, hänellä on päällään harmaa huppari ja harmaat lökärit.
Katson Emppua ennenkuin nousen ylös sängystä ja lähden löntystelemään suihkua päin"jooooo voiks tuoda mul jotain vaihtovaatteit?" Kysyn Empulta ja hän vain nyökkäää:)

Emilian nk.
Toin markukselle harmaat lökärit ja Rasmuksen harmaan hupparin
Vein ne huoneseeni ja huusin samalla markukselle "ÄIJÄ sun vaatteet on mun sängyn päälää"
"OKEII KIITTI" Markus huudahtaa suihkusta ennenkuin alkaa taas laulaa jonkun  biiisin sanoii😂☠️

Menen ripeasti portaat alas ja suuntaan keittiiööön ja wau deamnnnn näin sellasta mitä en koskaaan kuvitellesanikaan uskonnut näkeväni tätä....

Anteeeksi ihmiset päivitin tätä tarinaa varmaan miljoona vuotta sitten:,) koska mul ei oo ollu motiii tehdä näit lukuiii mut yritän nyt panostaa näihin tarinoihin ja julkasta enemmän näitt❤️✌️🥺✌️❤️

Vous avez atteint le dernier des chapitres publiés.

⏰ Dernière mise à jour : Mar 01, 2020 ⏰

Ajoutez cette histoire à votre Bibliothèque pour être informé des nouveaux chapitres !

My only nugets💛🍟 (Tauolla)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant