Moi drodzy,
Dziękuję serdecznie,za to, że ze mną jesteście! Dziękuję każdemu z osobna.Każdy z was wspiera mnie swoimi drobnymi gestami,jakimi są głosy oraz followy i to dzięki wam się rozwijam!Jestem wam za to naprawdę wdzięczna.Swoją przygodę na wattpadzie zaczęłam właściwie sama.Moja najlepsza przyjaciółka opowiedziała mi,że jest takie coś jak wattpad.Początkowo tylko czytałam,jednak szybko zorientowałam się,że potrafię robić ładne okładki.Postanowiłam,że będę je robić na zamówienia.Jednak skoro robię okładki,to trzeba by było mieć własną książkę.Tak powstały zodiaki.Dzięki waszemu wsparciu i zamówieniom pozwoliliście mi rozwinąć skrzydła.Napisałam nawet dla was specjalną książkę,a właściwie opowiadanie,aby wyrazić moją wdzięczność,za to,co robicie.
Jako autorka jestem dumna,że razem z wami mogę się rozwijać.Uwielbian odpowiadać na wasze komentarze,bo często poprawiają mi humor!Lubię też wymyślać śmieszne historie,dlatego pod koniec każdego rozdziału pokazuje się krótki dialog.Staram się, aby wszystko wam się podobało.Nie robię tego tylko dla was.Robię to też dla siebie.Jednak gdyby nie wy pewnie dawno bym się poddała.Nawet nie wiecie jak bardzo mnie wspieracie.Dziękuję każdemu,kto dołączył do mojej wattpadowej rodzinki klikając ten symboliczny przycisk ,,zaobserwuj,,.Wiele to dla mnie znaczy i właśnie dlatego powstał ten rozdział.Żebyście zrozumieli,jak ważni dla mnie jesteście.Dziękuję wam za wszystko!
Autorka ❤️Po tym krótkim liście wyrażającym moja wdzięczność chciałam wam pokazać coś co wy stworzyliście i za co wam bardzo dziękuję!
Nie spodziewałam się, że moja książka aż tak bardzo wam się spodoba.Jestem dumna i postaram się tworzyć jeszcze lepsze rozdziały!Co powiecie na Maraton Wielkanocny?
Piszcie w komentarzach co o tym sądzicie!Z racji, iż jutro sama piszę egzamin z języka angielskiego życzę wszystkim, którzy dzielą mój ból powodzenia.Serduszkiem jestem z wami!
BAYO!!!❤️
CZYTASZ
Inazuma Eleven zodiaki
HumorWiele wyjaśnień nie trzeba po prostu zodiaki z Inazumy Eleven😘 W OPISIE BĘDĄ WAŻNE DATY DLA MNIE ❤️: Pierwszy rozdział: 3 marca 2019 Ostatni rozdział: 11 styczeń 2020 2k wyświetleń w książce: 22 kwietnia 2019 1k głosów w książce: 24 kwietnia 2019 4...