Od kogo dostaniesz wyzwanie i jakie?

734 52 64
                                    

Od kogo dostaniesz wyzwanie i jakie?

♈ Baran ♈- Od Jordana/Midorikawy - Będziesz musiała/ przebiec przez całe boisko bez koszulki.

♊ Bliźnięta ♊-Od Aidena/Atsuyi - Będziesz musiała/ pocałować jego brata (dop autorki;XDD!W sumie fajne wyzwanie hahah)

♉ Byk ♉- Od Juda/Kidou - Będziesz musiała/ zjeść łyżkę cynamonu.

♑ Koziorożec ♑- Od Xaviera/Tatsuyi - Będziesz musiała/ polizać ścianę.

♌ Lew ♌- Od Marka/Endou - Będziesz musiała/ spróbować obronic jego strzał.

♍ Panna ♍- Od Shawna/Shirou - Będziesz musiała/ zrobic aniołka na śniegu bez kurtki.

♋ Rak ♋- Od Caleba/Fudou - Będziesz musiała/ podbiec do randomowej osoby i krzyknąć ,,The floor is lawa!,,

♓ Ryby ♓- Od Celii/Haruny - Będziesz musiała/ porobić zdjęcia chłopakom w szatni. (dop autorki;Kolejna nagroda hahha)

♏ Skorpion ♏- Od Nelly/Natsumi - Będziesz musiała/ wylać sok na Caleba/Fudou.

♐ Strzelec ♐- Od Harleya/Tsunami - Będziesz musiała/ udawać fokę przez 5 minut.

♎ Waga ♎- Od Axela/Gouenjiego - Będziesz musiała/ wskoczyć do fontanny.

♒ Wodnik ♒- Od Kevina/Someoki - Będziesz musiała/ przytulić się do osoby ciebie najbliższej.

Jeśli macie pomysły na zodiaki piszcie w komentarzu!Przypominam o odpowiedzi na pytanie czy chcecie Maraton Wielkanocny.Na to pytanie odpowiedzcie również w komentarzu.

A:Dziękuję Aiden!!

Ai:Nie ma za co,wiem,że go kochasz.

A:♥Wiem,że ty to wiesz!

Ai:Zdradzę ci sekret...On ciebie też kocha!

A:Co?!!Naprawdę!?

Ai:Tak,ale jak mu powiesz to cię zabiję!

A:OKK.Dziękuję!

Ai:Chcę,żeby mój brat był szczęśliwy,więc ci to mówię.

A:Kochany jesteś!

Ai:Wiem,a teraz idź do niego!

A:Robi się♥Dziękuję!

Ai:♥

A:♥

Jest pewna autorka na wattpadzie,która pisze cudowne opowiadanie.Nazywa się Red_head_entertainer.Polecam wam do niej wpaść!♥

BAYO!!!♥

Inazuma Eleven zodiakiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz