1. Bölüm

3K 131 187
                                    

Bu benim bu platformdaki ilk hikayem. Yazım yanlışlarım mutlaka vardır. Şimdiden onlar için üzgünüm. Umarım hikayeme bir şans verirsiniz. İlk bölüm hakkındaki düşüncelerinizi merak ediyorum. Yorum yapmayı unutmayın.
🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Karanlık sokakta sağa sola yalpalayarak yürüyordum. O son shot'u atmayacaktım. Dünyam dönüyordu. Ve ben karanlık sokakta evime gitmeye çalışıyordum. Neden bu kadar çok içmiştim? Üzüntü... üzüntü hissediyordum ama nedenini unutmuştum. Belki de unutmak için içmiştim. Kendimi daha fazla taşıyamıyordum. Karşımda bir hareketlilik hissettim. O tarafa odaklanmaya çalışıyordum ama bir türlü görüntü netleşmiyordu.

"Hey! Sen!" dedi karşıdaki kalın erkek sesi adam yaklaştıkça görüntü netleşiyordu. Ben üç kişi olduklarını dibime kadar geldiklerinde fark etmiştim.

"Bize bir iyilik yaparmısın?" dedi aynı ses

"Yapabileceğim bir şeyse tabi." demeye çalıştım

Adam güldü " Yapabilirsin." dedi ben farkında bile olmadan etrafımı saran adamlardan diğeri. Kesinlikle eve taksiyle gitmeliydim.

"Bize cüzdanını ödünç verir misin?" dedi kalın sesli adam. Cüzdan? Sanırım neden taksiyle eve gitmediğimi hatırladım.

"Cüzdanım yok!"  dedim

Adam güldü. "Hani bize yardım edecektin." dedi benimle resmen oyun oynuyorlardı. Olayları bir kaç saniye geç algılıyordum.

Sağımdaki ellerini üstüme attı ve ceplerimi kurcalamaya başladı. Ben de onun elinden kurtulmaya çalıştım ama diğer adam beni sıkıca tutmuştu. Ben bir kukla gibiydim beni tutmasalar çoktan yeri boylamıştım. Çırpınıyordum. Sonunda biri arka cebimden cüzdanımı çıkardı ve kurcalamaya başladı.

"Bu boş..."

"Sen bizimle kafa mı buluyorsun?!"

Ardından nefesimi kesen bir ağrı saplandı karnıma. Ağrı o kadar fazlaydı ki gözümden yaş gelmişti. Dayanamayacak noktaya geldiğimde alkolün etkisiyle mi bilmiyorum ama hiç bir şey hissetmemeye başlamıştım.

*******

Uyandığımda evdeydim ve başımda inanılmaz bir ağrı olması gerekirken gayet iyiydim. Genelde dün geceki gibi kafayı bulduğumda ertesi gün başım çatlayacak gibi ağrırdı ama bu gün farklıydı. İlk defa bu kadar içtikten sonra kendimi bu kadar iyi hissediyorum. En son hatırladığım şey bazı adamların beni sıkıştırmasıydı. Aklıma gelen korkunç görüntülerle hemen karnımı yokladım hiçbir şey yoktu. Halüsinasyon mu görmüştüm? Eve nasıl geldiğimi de hatırlamıyordum acaba arkadaşlarımdan biri beni bulup eve mi getirmişti? Büyük ihtimalle yolda sızıp saçma bir rüya görmüştüm.

Banyoya girdiğimde aynadaki görüntümle şoka girdim. Göz altlarımda mor ve siyah karışımı bir renk oluşmuştu. Bu da bir ilkti. Baş ağırım yerine göz altı halkalarım gelmişti. Harika!Baş ağrısına dayanabilirdim ama bu görüntüye dayanamazdım. 

Dişlerimi fırçalayıp yüzümü yıkadım. Görüntümün aksine kendimi çok iyi hissediyordum. Okula gitmem gerekiyordu. Onun için hızlı bir şekilde hazırlandım tabi ki göz altı halkalarımı kapatıcıyla kapatırken biraz oyalandım. Şimdi gayet iyi görünüyordum.

Evden hızlıca çıktım. Otobüs durağına yürüdüm. Okulum ve evim arasında 20 dakikalık bir otobüs yolculuğu vardı.

Normalde her gün geç kalırdım derslere hatta ilk derse girmezdim ama bu gün saate bile bakmadan çıktığım için üniversite hayatım boyunca ilk defa erken çıkmıştım evden. Bu gün bir çok ilkimi yaşıyordum.

Sinners **Yoonjin**Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin