- Jestem w jakimś wypizdowie gdzie psy dupami szczekają. Tu nawet maka nie ma. I jak ja mam trzymać optymalną wagę?? No cuz. Shudne. Niestety. Ale pszyjahalam do restałracji Pana Pawła. Zadzwoniłam pod 0-700 i się dowiedziałam że pan Paweł sprzedaje niesmaczne drabiny na tym zadupiu. Po jego drabina h konsumenci ( tak wiem za mądre - paprotka) wyglądają jak ja a to nie dopuszczalne. Idziemy to sprawdzić.
Gdy Madzia weszła do restauracji "Bolid na pełnej kurwie" zobaczyła podłogę ponieważ pod jej ciezarem podłoga lekko się zapadła i Madziula glebła. Magdzia wstała otrzepala swoje grube dupsko i wraz z trzaskajäcą pod nią podłogą doszła do stolika. Niestety krzesło się pod nią załamało. Pod wpływem upadku zaczęło boleć ja dupsko i nie mogła wstać. Wtedy Pan Paweł sszedl że sceny na której przedstawiał swoje umiejętności kaskaderskie i pomógł Madzi. Gdzy Madzia wstała jedna z kelnerek przebrania za drabine przyniosła jej lud na bolące dupsko. Madzia spojrzała na Pana Pawła. Spodobała jej się jego koszulka z guczi zielona jak jej sraka. Kazała mu ja zdjąć. Tak zrobił. Madzia założyła koszulkę na nogę bo tylko tam mogła, już sama jej szyja była za gruba by włożyć koszulkę normalnie. Wiec gdy Pan Paweł był już pul nagi zaczęli sobie gadać. W tym samym czasie pewien klient który właśnie skończył jeść swoją drabine zaczol zmieniać się w Magdzie. Gdy Magda to zobaczyła stwierdziła że ot nie dopuszczalne. Wstała szybko (tak naprawdę to już stała ) i szybkim krokiem 0,000,000,000,000,001 km na godzinę popędzila niczym struś pędziwiatr czy inna Pszczółka Maja, po drodze taranując parę osób i zgniatając parę drabin dotarła do kuchni gdzie zaczęła sprawdzać skład drabin. To co odkryła jest szokujące.
CZYTASZ
Magda Gessler i szara drabina
SpiritualMagda Gessler pewnego dnia przyjeżdża do Prudnik by przeprowadzić kuchenne rewolucję w restauracji szara drabina w której sprzedawane są panierowane drabiny oraz nadziewane. Klienci bardzo skarżą się na tę restauracje ponieważ wiele ich konsumentów...