Konec?

540 40 6
                                    

Následující události by se daly popsat takto. Molly odvezli do nemocnice. Nejdřív ji ale museli dostat do do sanitky což nešlo tak lehce jak se zdálo. Molly začala trpět velmi,velmi silnou klaustrofobii a tak Sherlock musel jet s ní a celou dobu ji uklidňoval. Jinak jí nic nebylo,teda až na mírnou dehydrataci a to žebro samozřejmě. Sherlock hned potom co nechal Molly v nemocnici rozjel velkou pátrací akci po Moriartym. Ráda bych vám řekla že vzorky které odebrali předtím na hřbitově patřili Moriartymu a toho šílence co Molly zavřel do té rakve chytili,ale bohužel to tak není. Hnad potom co našli Molly všechny vzorky zmizely. A co se týče hledání pachatele tak se Sherlock i Scotlend Yard motali v kruzích. Nad Molly neustále visel Damoklův meč v podobě dalšího útoku. Policie ji hlídala ve dne v noci a Sherlock s ní trávil většinu času. Vždyť měla i problém vejít do výtahu a když zavřela oči pořád ležela v té rakvi.

Hra ještě neskončila...

Teď si dám od Sherlocka chvíli pauzu abych se mohla věnovat i jiným "projektům". Pokračování se bude jmenovat Hra ještě neskončila. A přijde asi tak za měsíc. Tak se těšte...

Děkuji za přečtení

A pamatujte

Když vyloučíte nemožné, všechno co vám zbyde jakkoliv nepravděpodobné musí být pravda. -SH

Sherlock a patoložka...Kde žijí příběhy. Začni objevovat