P.O.V Jungkook
Stăteam și priveam luminile până când am observat că Ana adormise.
Am luat-o în brațe și am pus-o în mașină și am pornit spre casă.Am intrat în casă iar apoi am dus-o pe Ana în camera ei. I-ar apoi am mers in camera mea. Am făcut un duș iar apoi vad că am un apel video de la Rm așa că decid sa îi sunt înapoi.
Rm: Ți-ai pierdut din pătrățele de când ai plecat in Romania.
Eu:și eu mă bucur să te văd Rm!
Rm:unde este Ana?
Eu: doar la sorămea îți stă gândul!
Rm:am întrebat doar! Și acum serios unde este?
Eu: doarme.
Rm: sa îi spui dimineață când se trezește că o salut.
Eu:nu vrei sa îi spun chiar acum?
Rm:nu cred faci asta pentru mine?
Eu:nu.
Rm:cum te suportă Ana?
Eu:nu știu cum mă suporta cineva.
Rm: când te înroși in Coreea?
Eu:Joi.
Rm: Jungkook ar trebui sa te pui sa dormi deoarece presupun că este târziu în România.
Eu:nu este așa târziu este doar unu.
Rm: noapte buna Jk!
Eu: nopate bună Rm.Peste trei săptămâni
P.O.V Ana
Au trecut trei săptămâni de cand Jungkook s-a întors în Coreea si două de când am dat bacul.
Ct
Mama: scumpo ai fost sa vezi rezultatele?
Eu: aproape am ajuns.
Mama:și te-ai gândit la ce facultate vrei sa dai?
Eu: serios mamă! Nici nu știu dacă am luat bacul și tu deja mă întrebi la ce facultate a-și vrea sa merg.
Mama:vroiam sa știu dacă vrei să rămâi în țară sau nu.
Eu:vrei sa scapi de mine și nu ști cum?
Mama:nu vreau sa scap de tine.
Eu: mamă!
Mama:sa scumpo.
Eu:media îmi este 9!
Mama:asta este fata mea!
Eu: crezi că dacă tata ar fi fi aici cu noi ar fi mândru de mine?
Mama: Ana normal că tatăl tău ar fi mândru de tine!In momentul acela simt cum o lacrima își face prezenta.
Eu: mama am sa întârzii la cina.
Mama:bine dar nu mult!
Eu: îți promit. Pa!
Mama: pa!Am inceput sa merg pe jos până la cimitir. Chiar daca aveam de mers ceva până acolo.
...........
Eu: buna tata! Scuze că nu am mai venit la tine in îi ultima perioada dar am fost ocupată cu școala. Astăzi s-au afișat rezultatele de la bac am luat 9 sper că ești mândru de mine tata.
In acel moment am izbucnit în plâns.
Dacă ești curios eu și mama suntem bine. Mama s-a recăsătorit cu un bărbat pe nume Min Ho si are un fiu pe nume Jungkook. Sunt din Coreea de Sud. Chiar dacă se comportă foarte frumos uneori tot îți simt lipsa. Peste o săptămâna am sa plec în Coreea. Nu îți face grij unde am să stau sau că nu am să mă descurc cu limba vorbesc coreeana și am să stau la Jungkook deoarece el locuiește în Coreea mai vine ocazional pe acasă. Sper sa nu te gândești că eu și mama trebe sa vorbim coreeana in casă. Jungkook și Min Ho știu să vorbească română.
Tata ar trebui sa plec deoarece ma așteaptă mama la cina.M-am ridicat mi-am șters lacrimile am ieșit din cimitir i-ar apoi am luat un taxi.
Eu: scuze că am întârziat.
Mama: nu este nimic haide și ocupă loc.
Tata:am auzit că ai luat 9.
Mama: Ana ai plans? Ce s-a întâmplat? Ești bine?
Eu: sunt bine doar că am simțit nevoia să merg până la cimitir.
Mama: înțeleg.
Eu: v-ați supărat?
Mama: Ana nu am dece sa mă supăr.
Tata: Ana înțeleg prefect că nu pot sa îl înlocuiesc pe tatăl tău și nu trebuie sa ne întrebi dacă ne-am supărat că ai fost la cimitir te înțelegem perfect.
Eu: va iubesc!După ce am mâncat am mers in camera mea iar apoi m-am pus la somn
Scuze că nu am mai postat de mult dar nu am avut inspirație
CITEȘTI
Brothers J.Jk
FanfictionAtunci când rămâi fără tată i-ar mama ta se recăsătorește și ajungi sa ai un tată și un frate coreean cum o sa îți decurgă viața?