Mama:sa ne suni când ajungi!
Eu: serios mamă am aproape 20 ani
Tata: salutat pe Jungkook din partea mea!
Eu:așa am sa fac tată! Ar trebui sa plec.Îmi mai iau o data părinții în brațe și am intrat în aeroport.
După o gramada de ore de zbor am ajuns in Coreea.Ct.
Eu:unde ești?
Jk:sunt afara în fața aeroportului.Mi-am băgat telefonul înapoi în buzunar iar apoi am ieșit din aeroport și acolo mă aștepta Jungkook cu un buchet de trandafiri.
Eu: mi-a fost dor de tine! Spun și îl trag într-o îmbrățișare.
Jk:am plecat de câteva săptămâni și deja îți este dor de mine? Dar când nu mă vreai un an întreg doar de sărbători nu îți era?
Eu:nu nu îmi era!
Jk:ce soră am și eu! Acum hai sa plecam. Spune și îmi înmânează buchetul iar apoi îmi ia bagajele
Eu:sunt frumoși!
Jk: Jimin ia ales.
Eu: Jimin! Park Jimin! Jimin din BTS?
Jk:da!
Eu:și mă rog dece nu i-ai ales tu?
Jk:am fost ocupat!
Eu:cu ce?
Jk:o sa afli singura. Era sa uit! Felicitări pentru nota de la bac!
Eu: mersi!Într-un final am ajuns și la mașină. Jungkook îmi pune bagajele în portbagaj iar apoi intrăm în mașină și pornește spre casă.
Jk:și te-ai gândit unde ai vrea sa mergi la facultatea?
Eu: deja m-ați înebunit cu întrebarea asta! Și știu ca tu ți-ai dori sa fac facultatea aici!
Jk: exact!
Eu: ți-am mai spus că nu te suport?
Jk:da!
Eu: Jungkook cum ar fi fost viața noastră dacă părinții noștri nu s-ar fi căsătorit?
Jk:probabil eu nu aș fi fost fericit alaturi de mama iar tu ai fost fericita cu tatăl tău.
Eu:mai ți minte prima noastră întâlnire?
Jk:cum sa uit!In urma cu 2 ani
Tata: Jungkook!
Eu:da!
Tata:unde pleci?
Eu: merg la Jimin cu băieții.
Tata: ți-ai făcut bagajul? Deoarece mâine plecam in Romania sa o cunoști pe Alina și fica ei Ana.
Eu:am uitat le fac după ce vin!
Tata:nu exagera cu băutura că nu o sa îți faci bagajul!
Eu: merg cu mașina!Am urcat în mașină iar apoi am mers spre casa lui Jimin.
Jin:in sfârșit ai venit!
Jimin:credeam că nu mai ajungi!
Eu:ce nu puteți bea fara mine?
V: nu nu putem!
Eu: atunci vești proaste in seara asta nu beau sunt cu mașina.
Rm:credeam ca doar eu și J-Hope nu o sa bem in seara asta.
Jh:eu am venit cu mașina și l-am adus și pe V
Rm:și Jin a venit cu mine.
Jimin:un lucur nu il Inteleg Jk.
Eu: acela fiind?
Jimin:tu nu vi niciodată cu mașina când ne adunăm toți sau când mergem în club. Astăzi dece ai venit?
Eu: mâine plec în România să îmi cunosc viitoarea mama și sora...
Jin:așa și?
Eu: dacă m-ați fi lăsat sa termin ați fi înțeles dece am venit cu mașina. Nu mi-am făcut bagajul și daca am să beau nu am o sa îmi fac bagajul.
V:asta explica tot........
Tata: sper că nu am dat bani pe degeaba pe meditații la română!
Eu:dece îți faci griji pentru mine tu ști să vorbești romana?
Tata:da Jungkook.
Eu:și va trebui sa vorbim in romana?
Tata: Alina știe coreean dar Ana nu așa că va trebui sa vorbim in romana.
Eu:ce viitoare soție a ta nu a venit la aeroport sa te aștepte.
Tata: Jungkook i-am spus ca o sa ajung la 1 am
Eu:și acuma este 10 pm
Tata:haide că luam un taxi.
Eu:haide sa îți văd romana.Am mers împreună cu tata sa luam un taxi iar aceasta a început să vorbească în română.
Taximetristul:la doamna Alina.
Tata:o cunoașteți?
Taximetristul:este foarte cunoscuta la noi in țară. Nu sunteți de aici nu?
Tata:nu suntem din Coreea de Sud.
Taximetristul: ați venit pentru afaceri?
Eu:se căsătoresc in vara.
Taximetristul:mă bucur pentru doamna Alina! Merita sa fie din nou fericita și ea si fica ei deoarece au fost foarte afectate după moartea domnului Daniel. Am ajuns!Tata: Jk esti de acord cu nunta?
Eu:tata daca tu ești fericit și eu am sa fiu deoarece știu cât ai suferit lângă mama.Sună la ușă iar apoi ne deschide o femei la vreo 40 ani.
??:Min Ho dece nu mi-ai spus că ai ajuns ca sa te aștept la aeroport? Spune ea in coreeana.
Tata: Alina mi-aș dori sa vorbim in romana.
Alina: intrați!
Tata: Alina el este fiul meu Jungkook!
Eu: buna seara!
Tata: Ana?
Alina:nu a venit încă a zis că a iese cu colegii prin oraș.In momentul acela pe ușă intra o fata care de-abia se putea tine pe picioare la cat băuse.
Tipa: mamă eu nu am băut.
Alina: Ana din nou! Adam știe?
Ana: Adam nu este bodyguardul meu!
Alina:nu Ana nu este dar este iubitul tau!
Ana:aia doi cine sunt?
Alina:aia doi sunt viitorul tau frate și tată Ana! Așa repede le-ai uitat pe tata mamă? Ce ar zice tata daca ar fi in viața?
Alina: Ana tatăl tău și-ar fi dorit să fim fericite! Acum haide in camera ta. Iar apoi merge sa o ajute sa urce scările.
Eu:o sa se înțeleagă bine cu Jimin!
Tata: Jungkook!
Eu: dacă fica ei este așa ea cum este?
Alina: îmi pare rău pentru ea! Nu a trecut peste moartea tatălui ei și își îneacă amarul in băutură nu știu ce să mai fac cu ea!
Eu: a-și vrea sa dorm îmi puteți spune unde este camera mea?
Alina: sigur Jungkook.Eram in fata camere mele și am auzit zgomote din camera de lângă a mea.
Eu:ai rămas fără băutură prințeso?
Ana: daca crezi că tatăl tău poate sa îi ia locul tatălui meu te înșeli!
Eu:cine a zis asta! Te-a părăsit iubitul de plângi?
Ana:dece naiba te interesează pe tine de mine! Și cine ți-a dat voie sa intri la mine in camera?
Eu:daca stiam că ești așa irascibilă nu mai veneam până în Romania.
Ana:mai bine stăteai acolo!Prezent
Jk:am avut dreptate că o sa te înțelegi bine cu Jimin.
Eu:nici nu vreau să mă gândesc ce a crezut tata prima daca despre mine.
Jk:a inteles că suferi după tatăl tău. Mergem prima data la băieți deoarece sunt nerăbdători să te revadă.
Eu:și eu! Nu i-am văzut de la Crăciun.
Jk: atunci haide sa îi revezi!Am ieșit din mașină iar apoi Jungkook intra fara sa bata la ușă.
Jin:ba tu ești prost! Ana și Jungkook pot sa ajungă în orice moment și Tae nu a ajuns cu tortul!
Jimin:dece mă faci pe mine prost nici Namjoon nu a venit cu băutura!
Jh: băieți.
Jimin:taci Hoseok!
Jin:exact taci Hoseok!
V:cat o sa îi mai lăsăm să se certe?
Jh: Namjoon! Dă-mi și mie ceva de băut cat stau ăștia doi se ceartă.
V: Jimin ada niște farfurii și un cuțit să mâncăm tortul asta cat va certați.
Jimin:aia de când stau la ușă?
Jin:eu ți-am zis că ești prost!
Eu: bună băieți!
Jimin: ți-au plăcut trandafirii?
Eu: foarte mult Jimin.
Jk: băieti tortul ăla îmi face cu ochiul!
V:acuma serios haideți să tăiem tortul ăla sa vad daca a meritat sa mă dau la fata de acolo dora sa nu stau la rand!
Rm:sa nu îmi zici că o scoți și în oraș.
V: Bada. Ana îmi rămâi datoare!
Jh: a fost tipa aia de săptămâna trecută când am mers sa luam un tort de ziua mamai tale?
V:da.
Jh: să vedeți ce urâtă este.După ce am mai stat cu băieții am mers acasă.
Jk:sper sa îți placă.
Eu:asta este apartamentul tau?
Jk: da. Nu îti place daca vrei mergem acasă doar că o sa fie și bunica.
Eu: Jungkook îmi place!Jungkook mi-a dus bagajele în camera mea. Intre timp am făcut un duș și m-am pus sa dorm
CITEȘTI
Brothers J.Jk
FanfictionAtunci când rămâi fără tată i-ar mama ta se recăsătorește și ajungi sa ai un tată și un frate coreean cum o sa îți decurgă viața?