8

1K 46 1
                                    

P.O.V Jennie

Am urcat în mașină lui Tae iar apoi ma dus la apartamentul unde stau.

V:iubito scuze daca te-am supărat!
Eu: Tae nu mai supărat cu absolut nimic! Dece crezi asta?
V:de obicei nu te oprești din vorbit iar acum nu ai zis nimic tot drumul.
Eu: Taehyung sunt doar obosită.
V: nu îmi mai spune Taehyung, ști că nu îmi place!
Eu: scuze iubitule! Acum daca nu te superi îmi duci te rog frumos bagajul sus?
V: pentru tine orice!

......

Eu:te iubesc!
V:și eu! Spune și intră în lift

Rose:si venit?
Eu: da! Mi-ai dus așa mult dorul?
Rose:ce e cu tine?
Eu: adică?
Rose:stam de 4 ani împreună te cunosc Jennie!
Eu: Taehyung mi-a propus sa mă mut cu el în apartamentul lui.
Rose: ce este rau in asta Jennie? Taehyung te iubește.
Eu: știu Rose si eu îl iubesc doar că nu vreau sa stau pe banii lui deoarece părinții lui sunt bogați!
Rose: înca o data Jennie! Taehyung tea chemat deoarece te iubește și își dorește să își petreacă timpul cu iubita lui!
Eu:zicem că am să mă mut împreună cu Tae. Ce o sa zică părinții lui? Daca o sa zică că stau pe banii lui?
Rose: Jennie! Il iubești?
Eu:da.
Rose:atunci fă-ți bagajele și du-te la el!
Eu: Rose dar o sa trebuiască să plătești chiria de una singura.
Rose: peste o săptămână am să mă mut cu părinții mei. Am vorbit cu și ne-am împăcat. În sfârșit o sa fim o familie fericita Jennie!
Eu: în sfârșit ați vorbit Rose!
Rose: stiu nici mie nu îmi vine să cred! Acum du-te și fă-ți bagajul!

..........

Tae: Jennie ce faci la ora asta aici? Ce sunt cu atâtea bagaje?
Eu:mai vrei sa ne mutam Împreună?
Tae: Jennie! Dece nu mi-ai zis sa vin sa te ajut? Cum ai carat toate bagajele astea până la etajul 10?
Eu:deci sa înțeleg că nu mai vrei sa ne mutăm împreună.
Tae:iubito! Cum sa nu îmi doresc să ne mutăm împreună? Mi-ai făcut cea mai frumoasa surpriza!  Acum intra înăuntru!

Când am intrat în apartamentul lui am rămas șocată.

Tae: iti place?
Eu:este foarte frumos!

Taehyung lasă bagajele din mana i-ar apoi se întorce spre mine și îmi ia fata in palmele lui.

Tae: Jennie ascultă-mă bine! Ce acuma înainte ce este al meu este și al tău! Daca îți dorești poți să continui sa muncești la cafenea.
Eu:te iubesc Taehyung!
Tae:si eu Jennie! Spune si pa saruta scurt pe buze. Acum haide sa îți prezint noua ta casă! Aici este sufrageria pe care ai văzut-o deja, bucătaria daca nu ști sa gătești stai liniștită nici eu nu știu nustiu dece părinții mei mi-au luat apartament cu bucătărie,baia,o cameră pe care nu o folosesc și dormitorul este preferatul meu!

Dormitorul avea un perete de sticla prin care se puteau observa cu ușurință luminile orașului.

Tae: iti place?
Eu:este mai mult ca perfect!
Tae:ma bucur că îți place. Eu zic că ar trebui sa dormim că e târziu și tu trebe sa mergi la munca.
Eu:de unde ști tu că mâine merg la munca?  Uită-te în ce apartment locuiesc!
Tae: Jennie te cunosc o sa continui sa muncești la cafenea!
Eu:e adevărat!
Tae:acum gata la culcare!

P.O.V Jimin

Eu:și te-ai gândit la ce facultate vrei sa dai? La auzul cuvintelor mele Ana își ridică capul de pe abdomenul meu
Ana:am de ales intre Romania și Coreea.
Eu: orice alegere ai face te susțin! Chiar daca o sa te muți din nou in Romania.
Ana:unde te-am găsit oare?
Eu:la nunta părinților tăi când ai aruncat apă pe mine.
Ana:și tu mai făcut bețiva!
Eu:și tu ai zis că sunt un nesimțit!
Ana:fata ta zice asta!
Eu: serios! Da se pare ca îl iubești pe băiatul ăsta cu fata de nesimțit!
Ana:și tu o iubești pe bețiva asta!
Eu:foarte mult!
Ana: ți-am povestit vreodata cum a fost prima data când l-am cunoscut pe Jk și tata?
Eu:nu!

Brothers J.Jk Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum