Sabah kalkinca Baran i gormemle mutlugum artii hala inanamiyordum onla birlikte olmustum ve hicde pisman degildim olmayacaktimda oda uyaninca bana gulumsedi ve anlimdan optu
"Uyandin mi uykucu "
"Uyandim "
"Nasil rahat uyuya bildin mi ?"
"Hemde nasil okadar mutluyum ki ve hic rahat uyayamadigim kadar rahat uyudum "
Diyi nce gulumsedi sonra yuzu dustu ve bogazinu tutmaya basladi bi anda yataktan kalkip odasina gitti sesler geliyordu korkmaya baslamsitim sesler kesilince yukari ciktim ve Baran in odasina girip kapiyi actim acmamala kalmama bi oldu Baran bağımlıydı ... tam gidicekken Baran
"Gitme "
"Sen bağımlısın Baran "
"Evet ama sen yanimda olunca bunu yenebiliyorum "
"Tedaviye ihtiyacin var tanrim o lanet seyi nasil kullanirsin "
"Biliyorum ve ozur dilerim ama elimde degil bundan bir firt alinca bile mtlulugun zirvesindeyim "
Bana bunu mutlu olarak soyluyordu odadan hizli bi bicimde cikip asada hemen ustunu giydim tam cikicakken
"Almila gitme "
"Baran o lanet seyi kullanmaktan vazgectigin zaman goruselim "
Kapiyi birakmiyordu
"Bak bu lanet seyi isteyerek icmedim tamam mi nedenlerim vardi "
"Soyle ozaman bende biliyim "
Sustu ve yanagindan akan bi yasi hirsla sildi
"15 yasindaydim Babam hergun annemi dover taciz ederdi zaten Annem hic bi zaman Babami sevmezdi di Barış da zaten yoktu o okumaya Amerikaya gitmsti herneyse her gece kulak larimi kapayarak yatar ve tanriya annemi bagislasin diye dua ederdim babamdan olumune nefret ederdim bir gun bara girdigimde de cok icmistim zaten ilk ozaman uyuşturucu almistim artik bi baginli olmustum hergun daha cok istiyor ve birilerini dovuyordum Babam yine annemi doverken bu sefer uyuşturucu istegim tutmustu zaten o hirslada babami bi guzel dovmsu ve onu bicaklamstim Babam hep baska kadink sevmisti ama Annemden ben hamile kalinca benle evlenmek zorunda kalmis sevdigi kadinin ismi Açelya di iste her neyse babam iyilestikten sonra evde dinleniyordu bende eve girdigim zaman o lanet sahneyi gormustum annem duvarda bağlıydı heryerinde kan vardi ve vucudunda kalici çizikler vardi o kadar korkunc sahneydiki karnindada bicak darbeleri morariklar vardi çıkmıyordu kafamdan zaten babamda intihar etmisti "
Diyince sok oldum o analtirken ayni zamanda ağlıyordu cok korkunc bisiydi bu Baran a hizli bicimde sarildim ve kokusunu icime cektim oda ayni sekikde yapti ona
"Peki anneni öldüren kim? "
Okadar soguk bi sesleji ve bide intikam istermiscesine
"Babam "
Dedi ve eliyle bluzumu sıktı bende ondan ayrılıp ellerimi yuzune koydum
"Tamam ben senin yanindayin ve iyilesiceksin "
"Ama ben iyileşmek istemiyorum cunku beni hasteneye kapaticaklar hergun baska bisi deneyecekler istemiyorum anlatabildin mi ?"
"Iyiligin icin "
"Iyikigimi istiyorsan ! Yanimda kal anca ozaman o butun pisliklerden ariniyorum senin yaninda kendimi melek gibi hissediyorum okadar saf ve masum ki benim yanimda kirlenmenden korkuyorum "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorluklar !
RomanceBen Almila Çınar annemle tek yasiyorum Babam ben daha dogmadan gitmisti onu hic gorememistim fakat Annemin dogdu yere geri dondukten sonra hersey degisti yeni arkadaslar edindim ve aşık oldum fazla ZORLUKLAR vardi ama ben ve Annem ustesinden geldik...