youtubers with your zodiac sign

166 0 4
                                    

Aries: Liza Koshy (ha, and I thought you guys couldn't be funny), Logan Paul, Tessa Brooks, Zoe Sugg, Alex Wasabi, Tyler Oakley, Brennen Taylor, Ricky Dillon.

Taurus: Jo Jo Siwa, Joey Graceffa, Casper Lee, TheOdd1sOut, Nicki Demartino, Trisha Paytas, Preston Arsement, Mr. Beast, Thomas Sanders, RYLAND ADAMS!!!!!!!!

Gemini: James Charles, Emma Chamberlain, Roman Atwood, Olajide Olatunji, Daniel Howell, Ryan Higa, Rosanna Pansino, Troye Sivan, Even Fong, Jason Nash.

Cancer: SHANE DAWSON!!!!!!!!!!, Lele Pons, Caleb Logan LeBlanc, Tana Mongeau, Mark Fischbach, Amanda Cerny, Matthew Espinosa, Katie Donnelly, Andrea Russett, Lari Marritt, Alex Ernst, Natalia Taylor, Stevie Boebi.

Leo: David Dobrik, lauran Riihimaki, Piper Rockelle, Eva Gutowski, Cole Labrant, Morgan Hudson, Roi Fabito, Tanner Braungardt, Veronica & Venessa Merrell, Jess Conte.

Virgo: Hayley LeBlanc, Joe Sugg, Kian Lawley, Chance Sutton, Jc Caylen, Lucas  Cruikshank, Alfie Deyes. 

Libra: Lilly Singh, Alex Guzman, SSSniperWolf, Rebecca Zamolo, Queen Naija, LDShadowLady, Ricky Banks, Sam Portorff, Jaiden Animations. 

Scorpio: PewDiePie, RiceGum, Colleen Ballinger, Daniel Middleton, Jeffree Star, FaZe Rug, Bethany Mota, Ali-A, Gabriel Conte, Ellie Thumann, Zane Hijazi, Patrick Simondac, Ameerah Navalua, GamingWithJen.

Sagittarius: Annie LeBlanc, Maverick Baker, Ethen & Grayson Dolan, PopularMMOs, EvenTubeTV, Joseph Garrett, Mr. Crainer, Wroetoshaw, Antonio Garza, Ally Hills.

Capricorn: Jake Paul, Nash Grier, Brent Rivera, Tanner Fox, Wengie, Tal Fishman, Brooklyn McKnight, Sabre Norris, Tiana Wilson.

Aquarius: Jacksepticeye, Lucas Dobre, Gabbie Hanna, Annie Rose, Marcus Dobre, Karina Garcia, Yousef Erakat, Phil Lester, Oil White.

Pisces: Savannh LaBrant, Rachel Levin, Twan Kuyper, Piage Danielle, Hannah Meloche, Nick Bean, WillNE, Justine Ezarik.





















Zodiac Sign StoriesWhere stories live. Discover now