*Trzecia osoba
Amanda Baker nigdy się nie wybudziła ze śpiączki dopóki 13 marca 2039 roku nie zmarła.
•••
- Najnowsze wiadomości. Ze świata jeździeckiego zginęła bardzo dobrze znana wszystkim dżokejka: Amanda Baker. Kobieta podczas pierwszej gonitwy jej córki wybiegła na tor w nieznanym nam jeszcze celu i starała się zatrzymać konie. Czterdziestolatka została potrącona przez Heart of the Desert i po kilku dniach w szpitalu dostała wylewu. Heart of the Desert ma zwichniętą nogę i nie wiadomo czy będzie biegał po torach USA. Za to córka Baker oraz jej syn i mąż dziś o 9.00 wyjechali na pogrzeb. Mamy nadzieje, że ta kobieta zostanie zapamiętana przez wiele lat i w spokoju się zjednoczy z Heart of Hope'm.
Tak to już jest. Jedna osoba ginie by zrobić miejsce nowej, dać jej szanse na życie. Amanda dała swojej córce szanse na życie, które sama już dokonała. Zawsze wybiera się co się dzieje w naszym życiu i tym razem też tak jest. Heart of Hope np. ustąpił miejsce dla swojego syna, tak jak Amanda dla swojej córki. Przykre to i nie zawsze jest jak byśmy chcieli, ale to już życie. Zaskakuje nas na każdym kroku.
•
To koniec. Nie bierzcie sb tego do serca, a bohaterowie są wymyśleni więc nic się nikomu nie podziało. Dziękuje tym co dorwali ze mną do końca, bo zdaje sb sprawę, że jestem męczonca.
Zapraszam też na moje inne książki jak:
"Akademia Canterwood", "All you have to do is believe" czy nawet "You only live once "( Oneshot)Eloszka!
CZYTASZ
Making my mistakes right
FantasyOsiemdziesięcioletnia Amanda Baker ma śmiertelny wypadek. Uratowana zapada w śpiączkę, w której naprawia wszystkie swoje błędy. Jakby jej życie wyglądało, gdyby zmieniła tylko niektóre błędy?